eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipiany › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lipiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64fcd49e-bcca-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011149/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji obejmuje:
- wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
- przywrócenie do pierwotnego stanu terenu inwestycji ,
- wykonanie prób końcowych,
- rozruch,
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, w tym ew. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów.
Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę,
-wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi koncepcji drogowych, dokumentacji geologiczno - inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych, projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną,
- wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
- przywrócenie do pierwotnego stanu terenu inwestycji ,
- wykonanie prób końcowych,
- rozruch,
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, w tym ew. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów

Zadanie będzie realizowane w trzech etapach:
I etap - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj w celu uzbrojenia gminnych terenów pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Łubinowej w Lipianach. W zakres zadania będzie wchodziła również budowa przepompowni lokalnej.
UWAGA!!
Uzbrojenie gminnych terenów pod planowane budownictwo mieszkaniowe występuje III kl. gruntu.
II etap -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj w celu uzbrojenia terenu planowanego pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Myśliborskiej i ul. Spokojnej w Lipianach i Półwyspu Meriana. W zakres zadania będzie wchodziła również budowa dwóch przepompowni oraz remont już istniejącej przepompowni.
III etap -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj w celu uzbrojenia gminnych terenów przemysłowych przy ul. Przemysłowej w Lipianach oraz w celu zastąpienia dotychczas funkcjonującej sieci wodociągowej z azbestocementu. Zakres inwestycji obejmuje również budowę przepompowni.
Zakres inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem warunków technicznych wykonania sieci od operatora sieci oraz od odbiorcy ścieków, uzyskaniem warunków zasilania w energię elektryczną projektowanych pompowni ścieków oraz wszystkich innych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej organizacji ruchu i uzyska ich zatwierdzenie, a także projekt odtworzenia nawierzchni w uzgodnieniu z zarządcą drogi.
b) Uzyskanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze . zm., dalej jako: „ustawa-Prawo budowlane”). Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
c) Uzyskanie, od właścicieli działek prywatnych, zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane w przypadku zaprojektowania sieci na terenach prywatnych.
d) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi. W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
1) Nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
2) Uzyskanie pozwolenia na budowę/przyjętego bez sprzeciwu przez Starostę Pyrzyckiego zgłoszenia budowy,
3) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, tj. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi załącznikami oraz w PFU. Wszystkie te dokumenty oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy.
Uwaga: Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3771700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego i pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach wraz z nadzorem nad opracowaniem dokumentacji technicznej projektowej.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany jest we wzorze umowy ( załącznik nr 1.2. do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 716466,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3990000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3990000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Zofia Kurzymska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541001297

7.3.3) Ulica: Krzemień 38

7.3.4) Miejscowość: Dobrzany

7.3.5) Kod pocztowy: 73-130

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3990000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodnie Centrum Konsultingowe Euro Invest Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992777265

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 111/307

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2031-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.