Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00144883/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lipiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64fcd49e-bcca-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011149/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje:- wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
- przywrócenie do pierwotnego stanu terenu inwestycji ,
- wykonanie prób końcowych,
- rozruch,
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, w tym ew. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów.
Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę,
-wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi koncepcji drogowych, dokumentacji geologiczno - inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych, projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną,
- wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
- przywrócenie do pierwotnego stanu terenu inwestycji ,
- wykonanie prób końcowych,
- rozruch,
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, w tym ew. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów
Zadanie będzie realizowane w trzech etapach:
I etap - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj w celu uzbrojenia gminnych terenów pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Łubinowej w Lipianach. W zakres zadania będzie wchodziła również budowa przepompowni lokalnej.
UWAGA!!
Uzbrojenie gminnych terenów pod planowane budownictwo mieszkaniowe występuje III kl. gruntu.
II etap -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj w celu uzbrojenia terenu planowanego pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Myśliborskiej i ul. Spokojnej w Lipianach i Półwyspu Meriana. W zakres zadania będzie wchodziła również budowa dwóch przepompowni oraz remont już istniejącej przepompowni.
III etap -Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Lipiany w formule zaprojektuj i wybuduj w celu uzbrojenia gminnych terenów przemysłowych przy ul. Przemysłowej w Lipianach oraz w celu zastąpienia dotychczas funkcjonującej sieci wodociągowej z azbestocementu. Zakres inwestycji obejmuje również budowę przepompowni.
Zakres inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem warunków technicznych wykonania sieci od operatora sieci oraz od odbiorcy ścieków, uzyskaniem warunków zasilania w energię elektryczną projektowanych pompowni ścieków oraz wszystkich innych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej organizacji ruchu i uzyska ich zatwierdzenie, a także projekt odtworzenia nawierzchni w uzgodnieniu z zarządcą drogi.
b) Uzyskanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze . zm., dalej jako: „ustawa-Prawo budowlane”). Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
c) Uzyskanie, od właścicieli działek prywatnych, zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane w przypadku zaprojektowania sieci na terenach prywatnych.
d) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi. W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
1) Nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
2) Uzyskanie pozwolenia na budowę/przyjętego bez sprzeciwu przez Starostę Pyrzyckiego zgłoszenia budowy,
3) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenia o przyjęciu bez sprzeciwu przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, tj. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi załącznikami oraz w PFU. Wszystkie te dokumenty oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy.
Uwaga: Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3771700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego i pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach wraz z nadzorem nad opracowaniem dokumentacji technicznej projektowej.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany jest we wzorze umowy ( załącznik nr 1.2. do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 716466,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3990000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3990000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy Zofia Kurzymska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541001297
7.3.3) Ulica: Krzemień 38
7.3.4) Miejscowość: Dobrzany
7.3.5) Kod pocztowy: 73-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY - ZOFIA KURZYMSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY - ZOFIA KURZYMSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3990000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodnie Centrum Konsultingowe Euro Invest Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992777265
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 111/307
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZACHODNIE CENTRUM KONSULTINGOWE "EURO INVEST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZACHODNIE CENTRUM KONSULTINGOWE "EURO INVEST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-08-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.