Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sieci CO wraz z przyłączeniem budynku do sieci CO – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Poprawczy w Studzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STUDZIENIEC 20A
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 468318191
1.5.8.) Numer faksu: 468318191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@studzieniec.zp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzieniec.zp.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakłady Poprawcze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sieci CO wraz z przyłączeniem budynku do sieci CO – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac4cd82-2ff8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033296/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont sieci CO wraz z przyłączeniem do sieci CO budynków – ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235213/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Udzielenie zamówienia jest celowe z uwagi na znaczne i stałe podwyżki cen materiałów i usług budowlanych oraz związaną z tym koniecznością ponownego wydatkowania przez Zamawiającego środków na wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Zamawiający zmuszony będzie ponieść dodatkowe koszty związane ze wzrostem cen materiałów i usług oraz kosztem uaktualnienia dokumentacji projektowo-kosztorysowej natomiast w przypadku udzielenia zamówienia z wolnej ręki, Wykonawca z którym zamawiający zamierza zawrzeć umowę zadeklarował wykonanie w bieżącym roku zamówienia poniżej wartości kosztorysowej.
2. W pierwszym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. W drugim postępowaniu prowadzonym również w trybie podstawowym wpłynęła jedna oferta, która została odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 09/ZP.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana zużytego ciepłociągu preizolowanego stalowego o śr.100 mm na rury wym. 2 x 125mm oraz montażu przyłącza cieplnego 2 x 50 mm na potrzeby ogrzania budynku kaplicy zgodnie z PZT z istniejącej kotłowni na eko-groszek pracującej w układzie otwartym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energetyka Cieplna sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750051181
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ENERGETYKA CIEPLNA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ENERGETYKA CIEPLNA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Remont pomieszczeń portierni w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Studzieńcu
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- Termomodernizacja budynku Tęczowego Przedszkola w Dzierzgoniu - etap 1
- "PRZEBUDOWA CZĘŚCI MIESZKALNEJ NA SALE LEKCYJNE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SOWIEJ WOLI PRZY UL. SZKOLNEJ 108"
- Przebudowa części pomieszczeń na parterze Szkoły Podstawowej w Łomnej.
- POPRAWA WARUNKÓW SANITARNYCH W BUDYNKU SZATNI PRZY UL. SPORTOWEJ W PĘPOWIE
- "Przebudowa oraz dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim na filię Żłobka "Szuwarek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.