eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryMontaż instalacji zasilania awaryjnego w Urzędzie Miejskim w Żarach wraz z agregatem prądotwórczym



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji zasilania awaryjnego w Urzędzie Miejskim w Żarach wraz z agregatem prądotwórczym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1-5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/4708281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.lemanska@um.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fa0679b-48e3-45f3-8d2c-e81d8425cf45

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji zasilania awaryjnego w Urzędzie Miejskim w Żarach wraz z agregatem prądotwórczym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa0679b-48e3-45f3-8d2c-e81d8425cf45

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010769/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Montaż instalacji zasilania awaryjnego UM w Żarach wraz z zakupem agregatu prądotwórczego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220371,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem obejmuje rozbudowę układu zasilania Urzędu Miejskiego w Żarach, montaż układów SZR i PWP, montaż agregatu prądotwórczego na wykonanej do tego celu płycie betonowej, przeprowadzenie badań i pomiarów pracy systemu zasilania awaryjnego, zapewnienie badań i nadzoru konserwatorskiego oraz archeologicznego nad realizowanym zadaniem. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania agregatu pozwalającego dostarczać podczas pracy ciągłej pod zmiennym obciążeniem moc znamionową niezbędną do zasilania całego budynku Ratusza w Żarach.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa sporządzona przez ZISICO, ul. Koszarowa 6C, 67-300 Szprotawa, na którą składają się następujące opracowania:
a) projekt budowlano-wykonawczy,
b) projekt zamienny do projektu architektoniczno-budowlanego,
c) przedmiar robót,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. Realizacja przedmiotu umowy prowadzona będzie zgodnie z:
1) Decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.31.2024[mZar] z dnia 02.08.2024 r.;
2) Decyzją Starosty Żarskiego WBO.6740.375.2024 – pozwolenie na budowę - DECYZJA NR 426/2024 z dnia 23.10.2024 r.;
3) wszelkimi innymi decyzjami, uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej;
4) obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, zasadami sztuki budowlanej, właściwą organizacją, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa ppoż. i bhp bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji został zawarty w Projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211983,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211983,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andzrej Szobert Instalacje Elektryczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241793892

7.3.3) Ulica: ul. Podchorążych 12

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211983,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.