Og³oszenie z dnia 2021-12-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00043542/01 - Wynik z dnia 2022-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP/CZD/164/21 ¦wiadczenie us³ugi telekomunikacyjnej na potrzeby Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48228157546
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/164/21 ¦wiadczenie us³ugi telekomunikacyjnej na potrzeby Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3af54406-5e41-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00321194
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ipczd.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy ZP/CZD/164/21.
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl
2. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w formie elektronicznej, musi posiadaæ konto na platformie e-Zamawiaj±cy (Marketplanet), wówczas ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowi±zuj±cych Regulaminów dostêpnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³yw takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Pañstwa, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzib± w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym do rejestru przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydzia³ Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP 952-11-43-675, REGON 000557961
2. W instytucie zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres email iod@ipczd.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 akapit 1 lit f) RODO.
4. Przetwarzanie Pañstwa danych osobowych odbywa siê w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronê Pañstwo reprezentuj±.
5. Pañstwa dane osobowe s± lub mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
a) dostawcom us³ug zaopatruj±cym Administratora Danych Osobowych w rozwi±zania techniczne oraz organizacyjne umo¿liwiaj±ce zarz±dzanie organizacj± Administratora Danych Osobowych
b) dostawcom us³ug prawnych oraz wpieraj±cym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ.
c) instytucjom pañstwowym upowa¿nionym z mocy prawa.
6. Administrator Danych Osobowych przechowuje Pañstwa dane osobowe przez okres 14 lat.
7. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemo¿liwi zawarcie i wykonanie umowy.
8. Przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo do ¿±dania od Administratora Danych Osobowych dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania, usuniêcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, a tak¿e prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie w zakresie, w jakim Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody pozostaje bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pañstwa zgody przed jej wycofaniem. W celu skorzystania z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê poprzez kana³y komunikacji wskazane w pkt 1 i 2 powy¿ej.
9. Pañstwa dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/CZD/164/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na potrzeby Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie przy Al. Dzieci Polskich 20 z zachowaniem dotychczasowej numeracji, doposa¿enie istniej±cej centrali telefonicznej, serwis, wdro¿enie systemu obs³ugi infolinii, szkolenie i nadzór techniczny centrali telefonicznej, infolinii oraz rejestratora rozmów przez ca³y okres trwania umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64214200-1 - Us³ugi centrali telefonicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64000000-6 - Us³ugi pocztowe i telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2024-01-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – warunek bêdzie spe³niony je¶li Wykonawca posiada:
a) wpis do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Urz±d komunikacji Elektronicznej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek:
1. je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug telekomunikacyjnych wraz z modernizacj± i administrowaniem centrali telefonicznej firmy ALCATEL o pojemno¶ci minimum 1000
u¿ytkowników wraz z rejestratorem rozmów firmy RETIA oraz wdro¿eniu systemu obs³ugi
infolinii w podmiocie leczniczym o ilo¶ci ³ó¿ek nie mniejszej ni¿ 300 sztuk;
lub
je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje nale¿ycie:
a) co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug telekomunikacyjnych wraz z administrowaniem centrali telefonicznej.
b) co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na modernizacji i administrowaniu centrali telefonicznej firmy ALCATEL o pojemno¶ci minimum 1000 u¿ytkowników wraz z rejestratorem rozmów firmy RETIA;
c) co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na wdro¿eniu systemu obs³ugi infolinii w podmiocie leczniczym o ilo¶ci ³ó¿ek nie mniejszej ni¿ 300 sztuk.
2. je¿eli skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej dwie osoby z wykszta³ceniem wy¿szym o profilu telekomunikacyjnym w tym jeden z certyfikatem eksperta producenta centrali telefonicznej oraz jeden z certyfikatem producenta rejestratora rozmów.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w Rozdziale VIII. pkt 1.2) SWZ bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z pkt 2a formularza ofertowego stanowi±cego za³. nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wpis/za¶wiadczenie o wpisie do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Urz±d Komunikacji Elektronicznej
b) Wykazu us³ug wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane/s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane/s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami ww. wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
c) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w kwocie 5 000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu przelewem na konto w Banku BRE BANK nr rachunku 70 1140 1010 0000 4356 9500 1001 z dopiskiem na przelewie: ZP/CZD/164/21;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 299).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany, uzupe³nienia tre¶ci umowy lub jej rozwi±zanie wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, przy czym zmiany i uzupe³nienia wymagaj± formy aneksu.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, takich jak w szczególno¶ci: po¿ar, powód¼, niszcz±ce dzia³anie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczno¶ci przyczyni³yby siê do opó¼nienia wykonania ¶wiadczenia Wykonawcy – przed³u¿enie terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia siê okoliczno¶ci si³y wy¿szej do opó¼nienia,
b) okre¶lonym w § 4 ust. 6 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowi±zuje siê zawrzeæ odpowiedni aneks do umowy,
c) obni¿enia ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego,
d) wyd³u¿enia terminu p³atno¶ci,
e) w oparciu o art. 455 ust 2 PZP.
f) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian obowi±zuj±cych przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikaæ bêdzie
z umów zawartych z NFZ, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, wydaniem wytycznych, zawarciem umów,
g) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian,
h) zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika
z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób,
a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ,
i) niewykorzystania warto¶ci umowy w terminie jej obowi±zywania – w takim wypadku Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy.
3. W przypadku gdyby którekolwiek z postanowieñ niniejszej umowy okaza³o siê niezgodne
z prawem, niewa¿ne, nieskuteczne lub niemo¿liwe do wyegzekwowania, fakt ten nie bêdzie mia³ wp³ywu na legalno¶æ, wa¿no¶æ i mo¿liwo¶æ egzekwowania pozosta³ych postanowieñ umowy,
a Strony umowy zobowi±zuj± siê do wspólnego zast±pienia niezgodnego z prawem, uniewa¿nionego lub niemo¿liwego do wyegzekwowania postanowienia, wzajemnie uzgodnion±, wa¿n± i mo¿liw± do wyegzekwowania klauzul±, mo¿liwie najbli¿sz± w interpretacji wobec klauzuli niezgodnej z prawem, nieskutecznej lub niemo¿liwej do wyegzekwowania
4. W ka¿dym z powy¿szych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-29 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Opis sposobu przygotowywania oferty1. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada:
1.1. Formularz ofertowy – za³. 3 do SWZ;
1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp - za³. 4 do SWZ;
Powy¿sze o¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
a) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
1.3. Formularz cenowy – za³. 5 do SWZ;
Zaleca siê z³o¿enie w ofercie aktualnego wyci±gu z KRS/CEIDG z uwagi na czêste przerwy techniczne w ogólnodostêpnej bazie danych przedsiêbiorców.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków bêd±cych w administracji Zarz±du Zlewni Katowice, obszar dzia³ania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jab³ek do Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Monta¿ i demonta¿ na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Obo¼na 11 m. 19b czê¶æ nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 czê¶æ nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.