eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaRozbudowa instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP - IV etap



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP - IV etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932255744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 717070492

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckiw-olesnica.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125239

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru SSP - IV etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a977c1-01d0-4e84-8c5a-ef5b2b160a0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123564/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont systemu ostrzegania przeciwpożarowego- etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKiW.DZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu SSP - „Instalacja systemu sygnalizacji pożarowej – etap IV”, które obejmuje: piwnice (segment G), przyziemie (segment A, E, G, Wieża), piętro I-III (segment A, B, D, E, G, Wieża). Etap IV stanowi ostatni przewidziany etap dla całej inwestycji pn.:„Instalacja systemu sygnalizacji pożarowej”.
W poprzednich etapach pracami objęte były następujące części obiektu:
- Etap I (2022 r.) obejmował system oddymiania na wszystkich klatkach schodowych, wymianę czujek pożarowych na I i II piętrze w segmencie C (internat), zainstalowanie samej pętli bez wymiany czujek na wszystkich strychach i instalację nowej centrali pożarowej.
- Etap II (2023 r.) obejmował III piętro segmentu C (hotel) nad internatem, przyziemię kuchnię i stołówkę i piwnice w segmencie B.
- Etap III (2024 r.) obejmował montaż pętli obejmującej strych w segmentach A,B,C,D,G i Wieży oraz wymianę centrali Polon i czasowym wpięciu ich do nowej centrali zainstalowanej w 2022 r. (Cerberus Quantities Tool – FX7210).
Wszystkie nowo zainstalowane elementy i wykonane modyfikacje muszą być w pełni kompatybilne z istniejącym systemem SSP oraz centralą pożarową Cerberus Quantities Tool – FX7210 i nie zakłócać ich prawidłowego funkcjonowania.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej.

Na dokumentację projektową dla etapu IV zadania instalacji systemu sygnalizacji pożarowej składa się:
- projekt architektoniczno-budowlany z 2025 r.;
- projekt techniczny z 2025 r.;
- przedmiar robót;
- BIOZ;
- opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty.

Zamek posiada 4 kondygnacje użytkowe (w tym piwnice) oraz poddasze nieużytkowe. Konstrukcja obiektu jest historyczna. Najstarsze części budowli są z 1230 r. Konstrukcja nośna tradycyjna. Ściany nośne z kamienia i ceglane. Stropy głównie drewniane (belkowe) oraz kasetonowe ceglane (krzyżowe, łukowe itp.), Na części stropy stalowo ceramiczne typu Kleina. Schody drewniane i żelbetowe. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania (zasilanie kotłowni), elektryczną, telefoniczną, wentylacyjną (grawitacyjną), odwodnienia dachu, odgromową. Powierzchnia użytkowa wynosi 6 160,89 m2, kubatura - 64 470 m3.
Zamek został wpisany do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego decyzją
nr A/ 3539/70 z dnia 29.03.1949 r.

Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z kompletną dokumentacją techniczną istniejącego systemu SSP, w tym z dokumentacją projektową, powykonawczą oraz protokołami odbiorów i przeglądów.
Wykonawca zobowiązuje się do należytego wykonania prac rozbudowy z zachowaniem wszelkich norm i standardów, w sposób niepogarszający funkcjonalności, parametrów technicznych oraz integralności istniejącego systemu SSP, ani niepowodujący utraty jego gwarancji, udzielonej przez pierwotnego wykonawcę.
W przypadku wykrycia przez Wykonawcę wad lub usterek w istniejącym systemie SSP, niezwiązanych z zakresem jego prac, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Wstrzymanie prac z tego powodu wymaga akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na prawidłowe działanie i jakość wykonanych przez siebie prac rozbudowy systemu SSP oraz na zainstalowane przez siebie nowe elementy systemu. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące od daty odbioru prac/protokołu uruchomienia rozbudowanego systemu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
W przypadku stwierdzenia, że utrata lub ograniczenie gwarancji na istniejący system SSP udzielonej przez pierwotnego wykonawcę nastąpiło z winy Wykonawcy wskutek nienależytego wykonania prac rozbudowy, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą usterek lub przywróceniem pełnej funkcjonalności istniejącego systemu SSP, w tym kosztów, które w innym wypadku pokryłby pierwotny gwarant.
Po zakończeniu prac rozbudowy zostanie sporządzony szczegółowy protokół odbioru, w którym zostanie potwierdzone prawidłowe funkcjonowanie rozbudowanego systemu SSP, w tym jego integracja z istniejącą częścią.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych testów funkcjonalnych i scenariuszowych rozbudowanego systemu SSP, w celu potwierdzenia jego pełnej sprawności i zgodności z obowiązującymi normami oraz wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

W przypadku, gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub pojawiają się wskazania norm (jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub jego produktów), należy rozumieć, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach.

Jeżeli w załącznikach do niniejszej SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać w Formularzu ofertowym równoważne produkty, a także równoważne normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje także, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadać będą parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, dalej zostanie odrzucona.

Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).

Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca przygotuje ofertę na podstawie projektu budowlanego, stanowiącego załącznik do SWZ.

Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie z wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plus-Projekt Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971720190

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.