eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Modernizacja dróg powiatowych Nr 2172E, 2110E i Nr 2161E"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Modernizacja dróg powiatowych Nr 2172E, 2110E i Nr 2161E”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95ce3a05-fa63-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Modernizacja dróg powiatowych Nr 2172E, 2110E i Nr 2161E”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ce3a05-fa63-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045440/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja dróg powiatowych Nr 2172E, 2110E, i Nr 2161E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2023.PP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 498752,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dróg powiatowych: Nr 2172E, Nr 2110E i Nr 2161E. Zakres robót budowlanych prowadzonych na drogach powiatowych obejmuje:
1) Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2172E – remont drogi powiatowej Nr 2172E Nowe – Marynin – Zalesie – Opiesin – Kurza Jama – Grabów – Nagórki na odcinku od km 4+153 do km 10+727;
2) Zadanie nr 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2110E – remont drogi powiatowej Nr 2110E Oporów – Drzewoszki – Dobrzelin od km 0+000 do km 6+270;
3) Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2161E – remont drogi powiatowej Nr 2161E Kutno (ul.Lotnicza) – Łąkoszyn – Szewce Owsiane na odcinku od km 3+163 do km 5+290;
4) Zadanie nr 4 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2161E – przebudowę drogi powiatowej Nr 2161E na odcinku od km 5+290 do km 5+950.
2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
3. Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują odpowiednio:
1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) – w odniesieniu do Zadań: nr 1, nr 2 i nr 3 oraz objętych robotami budowlanymi – załącznik nr 1E do SWZ.
2) Przedmiary robót w odniesieniu do Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3 – odpowiednio załącznik nr 1A, 1B i 1C do SWZ.
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych, Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiały poglądowo – informacyjne);
3) Program Funkcjonalno – Użytkowy dla drogi powiatowej 2161E (na odcinku od km 5+290 do km 5+950) - załącznik nr 1D do SWZ;
4. Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682), w ramach zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt. 1.
5. Wykonawca nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością.
6. Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (inspektorom nadzoru), a godziny pracy Wykonawcy (inspektorów nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI SPÓŁKA Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341537138

7.3.3) Ulica: WOJSKOWA

7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ad. 8.3.) - Okres realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy, aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.
Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 27 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.