Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY STAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Staw
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 271 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66a60d3c-f2b3-4606-8c96-04428f5a8fd8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Inspektor nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany w ramach inwestycji B3.3.1 (obszar B) „Inwestycje w zwiększanie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na obszarach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności w województwie pomorskim.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139755,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: hydrotechnicznej, sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej przy realizacji zadania „Budowa systemu retencji wód opadowych i melioracyjnych oraz nawadniania terenów rolnych w zlewni Dębińskiej Strugi w gminie Nowy Staw”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z Załącznikiem do Uchwały nr 849/103/25 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 08 lipca 2025r. Zamawiający nie znajduje się na liście przedsięwzięć wybranych do objęcia wsparciem w ramach złożonego wniosku dla naboru od 09 kwietnia 2025r. do 05 maja 2025r.W związku z powyższym unieważnienie postępowania stało się zasadne. Zamawiający od początku planował sfinansowanie niniejszej usługi ze środków pochodzących z programu B3.3.1 (obszar B) „Inwestycje w zwiększanie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na obszarach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności w województwie pomorskim, o czym poinformował Wykonawców i w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zatem brak przyznania środków na sfinansowanie usługi stanowi podstawę do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa(...)
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Pełnienie nadzoru inwestor.przy realiz. zad. pn. "Budowa spójności komunikac. półn-zach. strefy przemysłowej w Pile - II etap" - Budowa drogi zbiorczej z infrastrukturą w tryb. "zaprojekt. i wybuduj"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: "Budowa tras rowerowych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki realizowanych w ramach projektu (...)"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji:"Scalanie gruntów obr. Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm.Wierzbica, pow.chełmski,woj. lub."-Etap III-cz.8
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie Wodzisławia Śląskiego" - Doświetlenie Cmentarza Komunalnego w Wodzisławiu Śląskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.