eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław - Poznań"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław – Poznań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław – Poznań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2b2717-0e6d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060768/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa ul. Dożynkowej na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław-Poznań"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław – Poznań”
2. Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław Poznań, na działkach nr 20/2, 21/2, 115/2, 54/2, 62/2, 61/32, 113/2, 114, 52/2, 53/3, 55/2, odcinek o dł. 257,93 m, która swym zakresem obejmuje w szczególności:
 rozbiórki elementów dróg,
 wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
 wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni,
 wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników,
 wykonanie kanalizacji deszczowej,
 montaż studni i wpustów,
 budowa kanału teletechnicznego,
 wymiana opraw oświetleniowych.
UWAGA!
Termin zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę oznaczono od dnia przekazania placu budowy do dnia 31.01.2024 r.
PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY: nie później niż 14 dni, od dnia podpisania umowy na roboty budowlane
Termin odbioru końcowego robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.
Na realizację robót budowlanych w ramach przebudowy ul. Dożynkowej Miasto Leszno uzyskało w 2023 roku dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 725.174,80 zł.
W ramach zadania równocześnie prowadzone będą roboty zlecone przez MPWiK.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym, projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz w poglądowym kosztorysie ofertowym robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ na roboty budowlane) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.
2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia,
np. inżyniera ds. materiałowych, (tzw. Personel Pomocniczy).
3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne.
5) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy, w ramach przedmiotu zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa we wzorze umowy (Załącznik 7 do SWZ).
6) Do obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie koordynacja robót prowadzonych przez Wykonawcę Miasta Leszna i Wykonawcę robót MPWiK.
4. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno
5. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
1) Umowy wraz z załącznikami, SWZ oraz Oferty Wykonawcy,
2) Projekty,
3) STWiORB,
4) Obowiązujących przepisów technicznych, wiedzy technicznej i norm obowiązujących w danym zakresie.
5) Przedmiaru robót
6. Dodatkowe wymagania:
1) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto.
2) Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
3) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady na okres 60 m-cy.
7. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru usługi zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
8. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1083 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
9. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 7 do SWZ).
10. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż jest to zamówienie jednolite i ściśle powiązane ze sobą funkcjonalnie. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej w obrębie jednego obiektu jakim jest ul. Henrykowska utrudnia podział tego zamówienia na części. Charakter robót oraz powiązanie technologiczne wykonywanych prac wręcz uniemożliwiają realizację przedsięwzięcia w podziale na części. Podział robót na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji prac projektowych i budowlanych, związanymi z uzgodnieniami dokumentacji a później z organizacją robót oraz zaplecza budowy. Podczas projektowania należy skoordynować działania projektantów dla poszczególnych branż.
W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców, mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania.
Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno­Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200

7.3.3) Ulica: Kielecka 37

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.