eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łososina Dolna › PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 300

1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184448002

1.5.8.) Numer faksu: (18) 541 21 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astudzinska@lososina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TABASZOWA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-389bbada-173c-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056799/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ogólnodostępnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Tabaszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.38.2022.SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 301482,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres robót budowlanych:
3.1. Prace związane z przygotowaniem terenu pod inwestycję tj. roboty pomiarowe, demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – grysowych (asfaltu), wyrównanie terenu wokół boiska ziemią urodzajną, ręczne planowanie gruntu, zasianie trawy, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki
3.2. Wykonanie nawierzchni syntetycznej polipropylenowej na boisku o nawierzchni asfaltowej wraz z kompletem linii do piłki ręcznej, piłki siatkowej, tenisa ziemnego i piłki koszykowej.
3.3. Dostawę i montaż urządzeń sportowo – rekreacyjnych tj.
• Dwóch sztuk tulei do słupków dla piłki siatkowej oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach tych dwóch aluminiowych słupków wraz z siatką
(Uwaga! Jeden ze słupków powinien być wyposażony w krzesło sędziowskie)
• Dwóch kompletów tulei do słupków do bramek dla piłki ręcznej oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach dwóch bramek aluminiowych wraz z siatkami
• Dwóch sztuk tulei do słupków dla piłki koszykowej oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach dwóch kompletnych słupków metalowych z regulowaną wysokością, malowanych proszkowo (wyposażonych w tablice wodoodporną, kosz oraz siatkę metalową)
• Dwóch sztuk tulei do słupków dla tenisa ziemnego oraz ustawienie w przygotowanych uprzednio tulejach dwóch słupków aluminiowych wraz z siatką i mechanizmem do naciągu siatki
• Jednego kosza do segregacji odpadów na różne rodzaje odpadów ze stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej i lakierowanej proszkowo wyposażonego w trzy wkłady z blachy ocynkowanej (otwory) w jednej obudowie, ze wrzutem odpadów od przodu
• Dwóch ławek stalowych bez oparcia ze stali nierdzewnej
3.4 Wykonanie i odnowienie ogrodzenia tj. rozebranie starego ogrodzenia z siatki plecionej na słupkach stalowych na długości 47,5 metra i wymiana siatki ogrodzeniowej na nową siatkę o wysokości 4 metrów (powierzchnia piłkochwytów 190 m2), usunięciu starej farby na pozostałej części niewymienianego ogrodzenia na długości 81,90 metra oraz dwukrotne malowanie pozostawionego ogrodzenia z kształtowników stalowych.
3.5 Montaż dwóch tablic tj. jednej sztuki informacyjno – promocyjnej oraz jednej sztuki tablicy z regulaminem opisującym zasady korzystania z obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęła 1 oferta.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami po upływie składania ofert oraz przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto: 301 482,34 zł.
Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia oferty i stwierdziła, że złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej ofert wynosi: 343 363,33 zł brutto.
Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny złożonej oferty. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia / art. 255 pkt. 3 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 /- postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343363,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343363,33 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.