eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły
(Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osm1@szkolapaderewski.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkolapaderewski.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły
(Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-238cf3e2-0a9c-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00258998/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.

Zadanie obejmuje wykonanie łącznie 14 szt. okien oraz 6 szt. drzwi w budynku szkoły:
1) na parterze: okna nr 3 – 3 szt., 5 – 1 szt., 11 – 4 szt. oraz drzwi nr 4 – 6 szt.,
2) na 1 piętrze: okna nr 7 – 1 szt. i 13 – 3 szt.,
3) na 3 piętrze: okno nr 23 – 2 szt.

w tym m.in. wykonanie:
• ościeżnic,
• skrzydeł okiennych,
• parapetów,
• szklenia,
• gruntowania,
• malowania,
• wkłuć starych okien i ich utylizację,
• skrzydeł drzwiowych.

Szczegółowy zakres prac został przedstawiony:
• w przedmiarze nr 1 na odtworzenie okna skrzydłowego nr 1 o wymiarach 1,32 x 2,37 m,
• w przedmiarze nr 2 na odtworzenie okna skrzydłowego nr 11 o wymiarach 1,20 x 1,72 m,
• w przedmiarze nr 3 na odtworzenie drzwi nr 4 o wymiarach 1,30 x 2,14 m,
• w zestawieniu stolarki odwarowej przeznaczonej do odtworzenia (zestawienie przedmiar 4),
• w dokumentacji fotograficznej,
• na rysunku nr 3 (1): okno nr 3 – widok, przekroje A-A, C-C,
• na rysunku nr 3a (3): okno nr 3 – szczegóły wykonawcze w przekroju poziomym dla okien z węgarkiem, skrzynkowych,
• na rysunku nr 3b (1): okno nr 3 - szczegóły wykonawcze dla przekroju pionowego, również dla pozostałych okien skrzynkowych,
• na rysunku nr 4 (1): drzwi nr 4 – widok, przekroje A-A. B-B, C-C,
• na rysunku nr 4a (1): drzwi nr 4 – szczegóły wykonawcze dla przekroju poziomego i pionowego,
• na rysunku nr 5 (1): okno nr 5 – widok, przekroje A-A, C-C,
• na rysunku nr 7: drzwi balkonowe nr 7 – widok, przekroje A-A, B-B, C-C. D-D,
• na rysunku nr 7a (1): drzwi nr 7 – szczegóły wykonawcze dla przekroju poziomego,
• na rysunku nr 7b (1): drzwi nr 7 – część okienna, szczegóły wykonawcze dla przekroju pionowego, oraz wszystkich okien bez węgarka, pierwotnie „polskich”,
• na rysunku nr 7c (1): drzwi nr 7 – szczegóły wykonawcze skrzydeł drzwiowych w przekroju pionowym,
• na rysunku nr 11 (1): okno nr 11 – widok, przekroje A-A, C-C,
• na rysunku nr 13 (3): okno nr 13 – widok, przekroje A-A, C-C,
• na rysunku nr 23 (1): okno nr 23 – widok, przekroje A-A, B-B,
• na rzucie poz. 3 prace 2022: poziom +3 z rozmieszczeniem stolarki okiennej od strony parkingu ul. Sereno Fena do odtworzenia w roku 2022,
• na rzucie poz. I pietra praca 2022: rzut poziomy I pietra z rozmieszczeniem stolarki okiennej do odtworzenia w roku 2022,
• na rzucie poz. parteru prace 2022: rzut poziomy parteru z rozmieszczeniem stolarki okiennej przeznaczonej do odtwarzania w roku 2022,
• pozwoleniu nr 310/10 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowanych przy zabytku nieruchomym z dnia 7 maja 2010 r., OZKr.MFO.500-380/10,
• ocenie stanu technicznego zachowania stolarki okiennej budynku.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do SWZ.

Ponadto wykonanie zadania obejmuje również:
a) organizację i zabezpieczenie wykonywanych robót,
a) wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
b) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót.

Projekt współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

Wykonawca zobowiązuje się umieścić na terenie prac na swój koszt tablice informacyjną. Treść tablicy zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków.

UWAGA:
Po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego okna wzorcowego opisanego w pkt 20 (str. 11 i 12) oceny stanu technicznego zachowania stolarki okiennej budynku (szczegóły dot. wykonania okna wzorcowego przedstawi komisja powołana przez Zamawiającego), podlegającego odbiorowi. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotowego okna do siedziby Zamawiającego. Termin dostarczenia ww. okna zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wzorcowe okno musi zostać fizycznie wykonane i zaakceptowane przez konserwatora zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221100-6 - Okna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221200-7 - Drzwi

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258424,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341938,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258424,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Ghiuri MIDPOL-INVESTMENT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6811973159

7.3.3) Ulica: ul. św. Katarzyny 4/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-063

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258424,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.