eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LatowiczBudowa budynku Samorządowego Klubu Malucha w miejscowości Wielgolas



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Samorządowego Klubu Malucha
w miejscowości Wielgolas

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca8e2fab-c50d-47b1-8092-f7adbbf3f5e6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Samorządowego Klubu Malucha
w miejscowości Wielgolas

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8e2fab-c50d-47b1-8092-f7adbbf3f5e6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003018/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i wyposażenie Samorządowego Klubu Malucha w Wielgolesie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności - Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ wskaźnik – (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.8.2025.TN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2504738,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacji zadania inwestycyjnego: " Budowa budynku Samorządowego Klubu Malucha w
miejscowości Wielgolas " – budynek niski o jednej kondygnacji nadziemnej – wysokości 4,1 m, o pow, zabudowy budynku
413,71m2 wraz z wykonaniem przyłączy.
W zakres prac do realizacji wykonania robót budowlanych i montażowych na podstawie uzyskanej decyzji zatwierdzającej
projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji wchodzą w szczególności:
a) opracowanie harmonogramu realizacji prac w uzgodnieniu z dyrektorem Szkoły Podstawo-wej w Wielgolesie i
Zamawiającym,
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego, po wytyczeniu robót
przez uprawnionego geodetę z uwzględnieniem uzgodnień z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Wielgolesie dotyczących
wydzielonego placu budowy i dostępu do drogi
c) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót,
d) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
e) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
f) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarcze-nie na nośniku CD oraz w formie
papierowej zatwierdzonej w ośrodku dokumentacji
geodezyjnej właściwym dla prowadzonych prac,
g) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST
a wyniki badań należy przedstawić do akceptacji przez Inspektora Nadzoru bądź przedstawiciela Zamawiającego;
h) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który
ma zawierać: ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elemen-tów rozliczeniowych, polisę
ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki
pomiarów, wyniki badań laborato-ryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne
Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót,
oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, potwierdzonych podpisem
kierownika budowy,
j) uzyskanie w imieniu i na rzecz Gminy Latowicz prawomocnej decyzji zezwalającej na użyt-kowanie
k) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja
projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2192438,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3956464,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2192438,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANO TRANSPORTOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096339

7.3.3) Ulica: Solskiego

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2192438,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.