Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211079/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - IV - etap - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - etap V - ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Andersa 34a
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-950
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 0943428656
1.5.8.) Numer faksu: 09443677113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pokos@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-koszalin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd49178-daed-4541-9e3e-65e181a8f7f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - IV - etap - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - etap V - ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cd49178-daed-4541-9e3e-65e181a8f7f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083293/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 2025r. Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim IV etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3039-7.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 963414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne obejmujące wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku nr 1 Prokuratury Rejonowej
w Drawsku Pomorskim przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ w zakresie prac obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185032,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1185032,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185032,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe inż. Mieczysław Lusawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690402741
7.3.3) Ulica: Fałata11 C
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-427
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE inż. Mieczysław Lusawa
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE inż. Mieczysław Lusawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185032,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń dydaktycznych na strzelnicę wirtualną w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Koszalinie
- "Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2025"
- Dostawa medycznych artykułów dydaktycznych oraz sprzętu medycznego
- "Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ul. Zwycięstwa w Koszalinie - od skrzyżowania z ul. Grodzką do skrzyżowania z ul. Połtawską"
- INTERWENCYJNE USUWANIE SKUTKÓW WYPADKÓW I KOLIZJI DROGOWYCH WRAZ Z LIKWIDACJĄ POWSTAŁYCH SZKÓD NA DROGACH WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
- OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Remont dachu i stołówki szkolnej wchodzących w skład budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa w formule "zaprojektuj i buduj"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 18 w Raciborzu.
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.