Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00332407/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2022/BZP 00005169/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA I WDROŻENIU NOWEGO LUB UŻYWANEGO SPRZĘTU SERWEROWEGO WRAZ
Z USŁUGĄ MIGRACJI DANYCH W FORMIE RATALNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241127857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalzabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I WDROŻENIU NOWEGO LUB UŻYWANEGO SPRZĘTU SERWEROWEGO WRAZ
Z USŁUGĄ MIGRACJI DANYCH W FORMIE RATALNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-435b2dcc-5f1a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 10.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji wyłącznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 2 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/TP/I/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia polega na dostarczeniu i wdrożeniu nowego lub używanego sprzętu serwerowego wraz z usługą migracji danych.
4.2. Zadaniem Wykonawcy jest dostawa, montaż i konfiguracja środowiska wirtualnego odpornego na awarie, opartego o jeden klaster niezawodnościowy (wirtualizacji) składający się z dwóch serwerów oraz dostawa, montaż i konfiguracja serwera bazy danych, działającego poza klastrem niezawodnościowym
4.3. Wykonawca zamontuje we wskazanej szafie RACK, urządzenia produkcyjne, tj. serwery wirtualizacji (2szt), serwer bazy danych (1szt), macierz dyskowa 1 szt i serwer NAS 1 szt. Wszystkie urządzenia zostaną podłączone do istniejącego systemu zasilania awaryjnego. Wykonawca na etapie przygotowania analizy przedwdrożeniowej przedstawi plan wdrożenia oraz uzgodni z Zamawiającym sposób działania klastra oraz przedstawi plan migracji danych z używanego do tej pory środowiska serwerów. Elementy istniejącego środowiska zostały przedstawione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 2.
4.4. Na bazie zaoferowanej infrastruktury zostanie zbudowany i uruchomiony klaster niezawodnościowy dedykowany dla aplikacji. Miejscem przechowywania danych (datastore) będzie macierz dyskowa w serwerowni podstawowej, dodatkowo zostanie zastosowany serwer plików NAS, na którym Wykonawca skonfiguruje archiwizację wybranych danych zgodnie z przedłożonym dokumentem analizy przedwdrożeniowej. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje w środowisku wirtualnym serwer backup oparty o rozwiązanie VEEAM za pomocą którego zostanie skonfigurowany process archiwizacji danych z serwerów klastra niezawodnościowego oraz serwera bazy danych.
4.5. W ramach prac wdrożeniowych, Wykonawca wykona również migrację istniejącej bazy do nowego środowiska oraz zmigruje zasoby zgromadzone w istniejącym środowisku w postaci zasobów plikowych użytkowników składowane na serwerze plików oraz maszyny wirtualne. Łączne zasoby do przeniesienia to około 3 TB danych. Wykonawca zmigruje wskazane zasoby do nowej infrastruktury oraz uruchomi wszystkie funkcjonalności w ramach nowego środowiska serwerów. Sposób i kolejność migracji danych zostaną uzgodnione w ramach przygotowania analizy przedwdrożeniowej oraz planu wdrożenia.
4.6. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określone zostały w Części III SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48823000-3 - Serwery plików
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są: Cena 100% Razem 100%
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów
wynikającą z działania:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium „cena”
najniższa oferowana cena brutto
(z uwzględnieniem wagi) = ------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty brutto
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną
jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriów.
Maksymalna ilość punktów – 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone przez Zamawiającego, a dotyczące:
8.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
8.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej.
8.1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
8.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
8.1.4.1. w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa, co najmniej dwa wdrożenia infrastruktury składające się z minimum 3 serwerów, macierzy blokowej oraz sprzętowej serwera NAS wraz z wdrożeniem systemu wirtualizacji oraz migracją danych na kwotę minimum 200 tys. netto każde wdrożenie jako oddzielna umowa
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w części I w punktach
7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
9.2. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej z elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
9.3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
9.3.1. Wykaz wykonanych usług zgodnie z pkt. 8.1.4.1 - załącznik nr 5;
9.3.2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”;
b) art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
–sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
9.3.3. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji;
9.3.4. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę.
9.3.5. Jeżeli wykonawcy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty, mają obowiązek wykazać, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie- załącznik nr 4;
9.3.6. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu został określony w
części I pkt 9 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy:5.1.1. Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ stwierdzającego, że wszystkie wymienione w Szczegółowym formularzu ofertowo cenowym produkty spełniają normy, są zgodne z OPZ, przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce.
5.1.2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty potwierdzające, że zaoferowany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego warunki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
5.1.3. W przypadku niezłożenia środków dowodowych lub złożenia środków zawierających braki, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5.1.3. W przypadku niezłożenia środków dowodowych lub złożenia środków zawierających braki, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.8.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 8.4, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
8.7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.8. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis dotyczący rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków został opisany wczęści IV SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-27
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E (GZ-50)
- USŁUGI DOZORU OBIEKTÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ PORTIERSKĄ
- Dostawa i montaż pompy ciepła do ogrzewania powietrza wentylacyjnego dla Diagonali transportowej przy ul. Wolności 406 w Zabrzu
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w 2026r. z podziałem na części. Część nr 1
- WYDRUK I DOSTAWA KATALOGÓW
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wyposażenia i środków ochrony dla dysponenta Zespołów Ratownictwa Medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 oraz zakup wyposażenia ambulansu
- Usługa serwisowania systemów weryfikacji opłat oraz urządzeń do obsługi Stref Płatnego Parkowania w Gdyni
- Cyberbezpieczny samorząd - Etap II
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami oraz szkoleń w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania antywirusowego
- "Rozbudowa macierzy dyskowych wraz z instalacją i konfiguracją".
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





