eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWCZO - REWALIDACYJNYCH W OSTRÓDZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWCZO - REWALIDACYJNYCH W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281529719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 509821792

1.5.8.) Numer faksu: 896469073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zpswrostroda.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswostroda.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d0bd22-3889-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWCZO - REWALIDACYJNYCH W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d0bd22-3889-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSWR/1/ZP/PN/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 452552,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (dalej też: żywności, produktów) objętych niniejszym postępowaniem zgodnie z formularzami kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 4a – 4k do swz), wraz z ich załadunkiem, dowozem do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych w Ostródzie przy ul. Grunwaldzkiej 13 oraz rozładunkiem.
Żywność objętą przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, która to osoba każdorazowo wskaże asortyment i ilość zamawianej żywności. Zgłoszenia, o których mowa w zdaniu pierwszym odbywać się będą telefonicznie, faksem lub e-mailem, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 13:00.
Dostawy żywności, o których mowa w pkt 2, odbywać się będą:
a) w zakresie asortymentu objętego częścią (pakietem) nr 1 - dostawa dwa razy dziennie, tj. I dostawa w godzinach od 06:00 do 06:30; II dostawa w godzinach od 11:00 do 12:00 - następnego dnia roboczego Zamawiającego przypadającego po dniu, w którym złożono zapotrzebowanie (od poniedziałku do soboty włącznie);
b) w zakresie asortymentu objętego częściami (pakietami) nr 2, 3, 4, 8, 11 - dostawa w godzinach od 06:30 do 08:00 - następnego dnia roboczego Zamawiającego przypadającego po dniu, w którym złożono zapotrzebowanie (od poniedziałku do soboty włącznie);
c) w zakresie asortymentu objętego częściami (pakietami) nr 5, 6, 7, 9, 10 - dostawa w godzinach od 06:30 do 12:00 - następnego dnia roboczego Zamawiającego przypadającego po dniu, w którym złożono zapotrzebowanie (od poniedziałku do soboty włącznie).
Żywność dostarczana przez Wykonawcę będzie świeża, posiadać będzie termin przydatności do spożycia co najmniej w okresie, o którym mowa w pkt 7 oraz spełniać będzie wszelkie wymogi określone obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, w szczególności:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 2021 z późn. zm.);
b) ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1723);
c) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2021 r. poz. 630)
oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw, a także rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE L 139 z 30.04.2004 r.) i rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z 30.04.2004 r.).
Transport żywności do siedziby Zamawiającego musi się odbywać w oryginalnych opakowaniach bądź dopuszczonych do kontaktu z żywnością pojemnikach oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu danego asortymentu żywności, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Każde opakowanie (pojemnik) musi być oznakowane etykietą zawierającą co najmniej następujące informacje: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, znak weterynaryjny (dotyczy produktów pochodzenia zwierzęcego), masę netto, datę ważności do spożycia, skład produktu, warunki przechowywania.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za dostawę niezgodną z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, w szczególności za niewłaściwą jakość dostarczonej żywności, ewentualne jej uszkodzenia powstałe w trakcie transportu, a także za dostawę niezgodną z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Produkty posiadające oznaki nadpsucia (w przypadku warzyw i owoców również zarobaczenia, zwiędnięcia, wyschnięcia, zanieczyszczenia ziemią; w przypadku jaj nadmiernego ich zabrudzenia) i/lub uszkodzeń fizycznych produktu lub opakowania - produkty będą podlegały natychmiastowemu zwrotowi do Wykonawcy celem ich wymiany na produkty pełnowartościowe. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia produktu niepełnowartościowego bez żądania jego wymiany na produkt pełnowartościowy. Koszt wymiany wadliwych produktów na pełnowartościowe oraz koszt utylizacji produktów nie nadających się do spożycia ponosi Wykonawca.
Termin przydatności do spożycia od chwili dostawy danego produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż 3/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu (pojemniku).
Wykonawca będzie miał obowiązek udowodnić na każdorazowe żądanie Zamawiającego, że zapewnił wymagany poziom bezpieczeństwa żywności na zrealizowaną przez siebie partię dostawy, w szczególności zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty poświadczające, że dostarczona przez niego żywność jest dopuszczona do obrotu handlowego i konsumpcji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w tym stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające, że dostarczone mięso zostało poddane odpowiedniemu badaniu i nadaje się do bezpiecznego spożycia) oraz, że przewóz tej żywności odbył się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03212100-1 - Ziemniaki

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5659,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123785,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476821,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia " Samopomoc Chłopska" w Ostródzie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7410004165

7.3.3) Ulica: Składowa 2

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31045,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie zostało udzielone następującym wykonawcom:
1. Pakiet: nr.1 Pieczywo i świeże wyroby piekarskie.
Gminna Spółdzielnia ”Samopomoc Chłopska” w Ostródzie, ul. Składowa 2, 14-100 Ostróda, NIP:7410004165, województwo: warmińsko – mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 31045,88zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
2. Pakiet : nr.2 Mięso wieprzowe i wołowe.
Bruno Tassi Sp. z o.o, ul. Lubelska 36, 10-409 Olsztyn, NIP: 5272359947, województwo: warmińsko – mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 53513,25zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
3. Pakiet: nr. 3 Wędliny i przetwory mięsne.
Elbląskie Centrum Mięsne „EL – HURT”, ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg, NIP: 5781003354, województwo: warmińsko – mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 31943,00 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
4. Pakiet: nr. 4 Produkty mleczarskie
Elbląskie Centrum Mięsne „EL – HURT”, ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg, NIP: 5781003354, województwo: warmińsko – mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 67125,56 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
5. Pakiet: nr.5 Ryby przetworzone i konserwowane
REN Sp. z o.o, ul. Tartaczna 3, 26-600 Radom, NIP: 9481998168, województwo: mazowieckie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 23652,83 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
6. Pakiet: nr. 6 Mrożonki warzyw i owoców.
UNIFREEZE Sp. z o.o., Miesiączkowo 110, 87-320 Górzno , NIP: 8740003979, województwo: kujawsko - pomorskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 9279,90 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
7. Pakiet: nr. 7 Artykuły spożywcze różne.
Bruno Tassi Sp. z o.o, ul. Lubelska 36, 10-409 Olsztyn, NIP: 5272359947, województwo: warmińsko - mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 83632,86 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
8. Pakiet: nr. 8 Warzywa i owoce świeże oraz przetworzone.
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „JAWOR” Krzysztof Jaworski, ul. Olsztyńska 19, 14-100 Ostróda , NIP: 7411059381, województwo: warmińsko - mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 108798,38 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
9. Pakiet: nr. 9 Jaja kurze
Elbląskie Centrum Mięsne „EL – HURT”, ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg, NIP: 5781003354, województwo: warmińsko – mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 5659,50 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
10. Pakiet: nr.10 Ziemniaki
F.H.U. „BARTEX” Dzieliński Andrzej, ul. Podleśna 16B/5, 11-130 Orneta, NIP: 5820007096, województwo: warmińsko – mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 24570,00 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r.
11. Pakiet: nr. 11 Drób i podroby.
Bruno Tassi Sp. z o.o, ul. Lubelska 36, 10-409 Olsztyn, NIP: 5272359947, województwo: warmińsko - mazurskie, data zawarcia umowy: 29.11.2021r.,Wartośc umowy: 37600,50 zł, okres realizacji: od 01.01.2022 do 31.12.2022r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.