eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cmolas › Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cmolas

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b

1.5.2.) Miejscowość: Cmolas

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172837702

1.5.8.) Numer faksu: 172272873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8beffcbe-feb1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Cmolas

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246820/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4767237,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 - ZADANIE NR 1: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Hadykówce, tj.:
a) Roboty rozbiórkowe – zamurowania,
b) Roboty ziemne,
c) Fundamenty, ściany piwnic,
d) Schody zewnętrzne,
e) Płyty żelbetowe,
f) Słupy parteru,
g) Rdzenie parteru,
h) Ściany murowane
i) Belki, nadproża,
j) Wieńce,
k) Konstrukcja dachowa,
l) Stolarka okienna,
m) Stolarka drzwiowa,
n) Tynki wewnętrzne, okładziny i malowanie,
o) Posadzki,
p) Elewacja,
q) Rusztowania,
r) Roboty ślusarskie,
s) Opaska płytka odbojowa przy budynku, schody terenowe,
t) Przebudowa instalacji wodociągowej, ciepłej wody i kanalizacji sanitarnej,
u) Budowa instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej,
v) Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej,
w) Przebudowa przyłącza wodociągowego,
x) Przebudowa przyłącza gazu średniego ciśnienia,
y) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót – Załącznik Nr 4.1 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1379715,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 - ZADANIE NR 2: Remont, przebudowa oraz budowa infrastruktury technicznej przy obiektach szkolnych w Cmolasie, tj.:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) Roboty ziemne,
c) Remont kanalizacji sanitarnej,
d) Remont kanalizacji deszczowej,
e) Zabezpieczenie sieci gazowej,
f) Podbudowy i nawierzchnie,
g) Ogrodzenie,
h) Zasilanie bram,
i) Modernizacja oświetlenia zewnętrznego,
j) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót – Załącznik Nr 4.2 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1414867,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 - ZADANIE NR 3: Remont instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych w Szkole Podstawowej w Cmolasie w zakresie instalacji elektrycznych, tj.:
a) ETAP 1:
 Demontaż istniejącej instalacji,
 Zasilanie obiektu,
 Instalacja elektryczna - WLZ, rozdzielnice, ppoż,
 Instalacja elektryczna - okablowanie, trasy kablowe,
 Instalacja elektryczna - siły i gniazd wtykowych,
 Instalacja elektryczna - oświetlenie podstawowe i awaryjne,
 Instalacja elektryczna - oprawy oświetleniowe,
 Instalacja okablowania strukturalnego,
 Instalacja połączeń wyrównawczych,
 Pozostałe,
b) ETAP 2:
 Demontaż istniejącej instalacji,
 Instalacja elektryczna – rozdzielnice,
 Instalacja elektryczna - okablowanie, trasy kablowe,
 Instalacja elektryczna - siły i gniazd wtykowych,
 Instalacja elektryczna - oświetlenie podstawowe i awaryjne,
 Instalacja elektryczna - oprawy oświetleniowe,
 Instalacja okablowania strukturalnego,
 Instalacja połączeń wyrównawczych,
 Pozostałe,
c) ETAP 3:
 Demontaż istniejącej instalacji,
 Instalacja elektryczna – rozdzielnice,
 Instalacja elektryczna - okablowanie, trasy kablowe,
 Instalacja elektryczna - siły i gniazd wtykowych,
 Instalacja elektryczna - oświetlenie podstawowe i awaryjne,
 Instalacja elektryczna - oprawy oświetleniowe,
 Instalacja okablowania strukturalnego,
 Instalacja połączeń wyrównawczych,
 Pozostałe.
Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót – Załącznik Nr 4.3 do SWZ oraz dokumentacja techniczna – Załącznik Nr 5.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314310-7 - Układanie kabli

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1972655,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2119000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2176850,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2119000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana SOLID-BUD Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-168-69-66

7.3.4) Miejscowość: Cmolas 616

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2119000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1708542,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2112596,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1708542,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART – BUD Arkadiusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-167-28-00

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 44

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1708542,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3459092,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana SOLID-BUD Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-168-69-66

7.3.4) Miejscowość: Cmolas 616

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.