Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296510/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
 - 2025/BZP 00403770/01 - Wynik z dnia 2025-09-03
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH DO WYMOGÓW OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA Z DNIA 25 MAJA 2023 R.  DZ.U Z 2023 R. POZ. 1091    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320592
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00296510
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe                    Przed zmianą: 
                        Przedmiot zamówienia jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności  - nr pozycji 99.41.00.40.0
Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz art. 109 ust. 1, pkt 4, 5 7 oraz  na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w rozdziale XXV SWZ oraz szczegółowo opisane  w dziale IX Ustawy.
V.	WIZJA LOKALNA
1.Zamawiający informuje, że złożenie oferty  musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na obiekcie będącym przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień: 
Zad. nr 1
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 03.07.2025r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: KWP Gdańsk ul. Biskupia 23 
Zad. nr 2
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 04.07.2025r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: KPP Puck ul. Dworcowa 5 
Zad. nr 3
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.07.2025r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: KPP Bytów ul. Styp-Rekowskiego 2
Osoba dokonująca wizji lokalnej przed rozpoczęciem winna wskazać jakiego Wykonawcę reprezentuje i posiadać przy sobie dowód tożsamości celem okazania. 
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony stosowny protokół, który potwierdzi udział w wizji przedstawicieli Wykonawców obecnych  podczas wizji lokalnej.
3. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej. 
4. Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 u-Pzp, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
Informacja dla Współpracowników, Kontrahentów i Innych Osób Powiązanych z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
	
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Instrukcja dla Sygnalistów - KWP w Gdańsku (policja.gov.pl)
Zamawiający przewidział przeprowadzenie aukcji elektronicznej na zadania nr 1 i 2,  zgodnie ze szczegółowym opisem znajdującym się w rozdziale III SWZ, pkt 27.                
                    Po zmianie: 
                        Przedmiot zamówienia jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności  - nr pozycji 99.41.00.40.0
Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz art. 109 ust. 1, pkt 4, 5 7 oraz  na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w rozdziale XXV SWZ oraz szczegółowo opisane  w dziale IX Ustawy.
V.	WIZJA LOKALNA
1.Zamawiający informuje, że złożenie oferty  musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na obiekcie będącym przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień: 
Zad. nr 1
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 03.07.2025r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: KWP Gdańsk ul. Biskupia 23 
Zad. nr 2
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 04.07.2025r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: KPP Puck ul. Dworcowa 5 
Zad. nr 3
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 08.07.2025r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: KPP Bytów ul. Styp-Rekowskiego 2
Osoba dokonująca wizji lokalnej przed rozpoczęciem winna wskazać jakiego Wykonawcę reprezentuje i posiadać przy sobie dowód tożsamości celem okazania. 
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony stosowny protokół, który potwierdzi udział w wizji przedstawicieli Wykonawców obecnych  podczas wizji lokalnej.
3. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej. 
4. Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 u-Pzp, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
Informacja dla Współpracowników, Kontrahentów i Innych Osób Powiązanych z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
	
Więcej informacji znajdziesz na stronie: Instrukcja dla Sygnalistów - KWP w Gdańsku (policja.gov.pl)
Zamawiający – KWP w Gdańsku, informuje, że przychyla się do prośby Wykonawcy i wyznacza nowe terminy wizji lokalnych:
- Gdańsk ul. Biskupia 23, dnia 14.07.2025 o godz. 1100,
- Puck ul. Dworcowa 5, dnia 15.07.2025 o godz. 1100, 
- Bytów ul. Styp-Rekowskiego 2, dnia 16.07.2025 o godz. 1100.
Osoba dokonująca wizji lokalnej przed rozpoczęciem winna wskazać jakiego Wykonawcę reprezentuje i posiadać przy sobie dowód tożsamości celem okazania. 
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony stosowny protokół, który potwierdzi udział w wizji przedstawicieli Wykonawców obecnych  podczas wizji lokalnej.
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej. 
Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 u-Pzp, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
Zamawiający przewidział przeprowadzenie aukcji elektronicznej na zadania nr 1 i 2,  zgodnie ze szczegółowym opisem znajdującym się w rozdziale III SWZ, pkt 27.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-07-18 09:30                
                    Po zmianie: 
                        2025-07-25 09:30                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-07-18 10:00                
                    Po zmianie: 
                        2025-07-25 10:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą                    Przed zmianą: 
                        2025-08-16                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-23                
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nadzór i konserwacja urządzeń dźwigowych dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
 - Dostawa stacji uzdatniania wody
 - Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w Programie Miejskim zapobiegania bezdomności na rok 2025
 - Przebudowa instalacji solarnej na dachu budynku CMI na terenie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
 - Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP Gdańsk oraz KMP w Gdańsku, Sopocie i Gdyni oraz wyżywienia dla PDOZ KMP Gdynia i KMP Sopot oraz PID w KWP Gdańsk
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Modernizacja oświetlenia budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mosina
 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
 
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





