Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260533/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka ul. Głogowej w m. Kiełczówek, gm. Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.boberek@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba7b8139-bc10-481f-94e9-d389977f1c4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinka ul. Głogowej w m. Kiełczówek, gm. Długołęka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba7b8139-bc10-481f-94e9-d389977f1c4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043985/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Remont ul. Głogowej w m. Kiełczówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ul. Głogowej w Kiełczówku wraz z remontem przepustu na dz. 155, gmina Długołęka, w szczególności następujące prace:
1) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
2) wykonanie i zagęszczenie kruszywa związanego cementem zjazdów, dojść do posesji i jezdni; wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie zjazdów, dojść do posesji i jezdni;
3) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej zjazdów, dojść do posesji;
4) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwy wiążącej jezdni;
5) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej jezdni;
6) wykonanie krawężników betonowych i obrzeży;
7) wykonanie przepustu;
8) oczyszczenie i reprofilacja skarp i dna rowu;
9) zabezpieczenie wlotu/wylotu kostką kamienna;
10) budowa rowu w pasie drogowym z zahumusowaniem i obsianiem trawą skarp i dna;
11) wykonanie regulacji wysokościowej wszystkich pokryw studzienek kanalizacyjnych i innych oraz skrzynek armatury podziemnej,
12) zaprojektowanie, uzgodnienie, wyniesienie w terenie tymczasowej organizacji ruchu oraz wdrożenie jej zgodnie z § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r., poz. 784);
13) wyniesienie w terenie organizacji ruchu docelowego oraz wdrożenie go zgodnie z § 12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz dokumentacji projektowej
i STWiORB (Załącznik nr 7 do SWZ) oraz przedmiarze robót (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533165,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN-GREG GRZEGORZ STILLER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022161648
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 19
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Stoki - etap II
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Konwaliowej w miejscowości Sobienki
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową Nr 1552B - ul. Sienkiewicza z drogą gminną - ul. Branickiego w Choroszczy oraz rozbudowa drogi gminnej Nr 106288B - ul. Szpitalna w Choroszczy
- "Remont nawierzchni ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.