Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i bieżąca konserwacja systemu Ksat2000i i Mdok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50
1.5.8.) Numer faksu: 77 416 99 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i bieżąca konserwacja systemu Ksat2000i i Mdok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b82abf-46ce-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000970/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Serwis i bieżąca konserwacja systemu Ksat2000i i Mdok.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na ograniczenie ilości znaków, uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zostało zawarte w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.271.5.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemie, w zakresie niżej wymienionych Modułów i funkcjonalności:
1. ASA Administrator Systemów Aplikacji (ASA)
2. BUD Planowanie i monitorowanie budżetu (BUD)
3. CKK Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK)
4. CRU Centralny Rejestr Umów (CRU)
5. EK Ewidencja Kadrowa (EK)
6. FKT Fakturowanie (FKT)
7. KG Księga Główna (KG)
8. MAJ Majątek (MAJ)
9. NZ Należności i Zobowiązania (NZ)
10. ORG Organizacja Pracy Urzędu(ORG)
11. PL Płace (PL)
12. POD Podatki (POD)
13. RS Repozytorium systemu (RS)
14. SPR Sprawozdawczość budżetowa (SPR)
15. MDOK System Obsługi Spraw i Dokumentów (MDOK)
16. PPEK Pracownicze Plany Kapitałowe (PPEK).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272171512
7.3.3) Ulica: Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Zakładu Karnego w Brzegu
- "Odtworzenie pasa drogowego ul. Hetmana Tarnowskiego po wymianie sieci wodociągowej w ramach remontu ulicy"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asysty technicznej, aktualizacji i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI Unisoft na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- "Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania i urządzeń bezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Aktualizacja oraz serwisowanie systemów IT
- Robotyzacja wybranych procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi typu RPA
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.