eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaszynaTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Mazewie



Og³oszenie z dnia 2025-07-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Mazewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DASZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015885

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 34A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Daszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-107

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3571000

1.5.8.) Numer faksu: 24 3890400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadaszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.daszyna.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a1fe2d3-6091-4c91-b46e-b07262587b6e

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Mazewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1a1fe2d3-6091-4c91-b46e-b07262587b6e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00320427

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00073192/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Mazewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest wspó³finansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy: B 1.1.3 Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³. Program Priorytetowy „Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00210482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.5.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:

„Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Mazewie”

Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± stanowi±c± za³±cznik nr 9 do SWZ.
a) Roboty budowlane.
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego audytu energetycznego oraz projektu architektoniczno-budowlanego i projektów technicznych „Termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej – Szko³a Podstawowa w Mazewie 68 Gmina Daszyna, na dzia³ce nr 197 obrêb Mazew. Zakres przewidywanych prac obejmuje roboty ujête w w/w opracowaniu projektowym, polegaj±cych w szczególno¶ci na:
- docieplenia ¶cian zewnêtrznych (w tym poni¿ej gruntu) wraz z robotami towarzysz±cymi;
- docieplenia stropu poddasza – we³na mineralna wraz z robotami towarzysz±cymi, w tym wymiana pokrycia dachu;
- wymiana okien i drzwi zewnêtrznych
- wykonanie robót budowlanych instalacyjnych sanitarnych w zakresie: instalacja c.o., ¼ród³o ciep³a c.w.u. – wymiana zasobnika,
- wykonanie robót budowlanych instalacyjnych elektrycznych w zakresie: instalacja PV z magazynem energii; prace towarzysz±ce robotom sanitarnym.
UWAGA!
W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ:
- zamianê okna na drzwi od strony zachodniej (wymaga uzyskania pozwolenia na budowê)
- w ramach rozbudowy istniej±cego monitoringu - zainstalowaæ dodatkowe 7 kamer, rejestratora z mo¿liwo¶ci± pod³±czenia 20 kamer oraz dysku, 3 switchów
- naprawiæ tynk na ¶cianie (ok. 125 m2)
Powy¿sze roboty nie zosta³y uwzglêdnione w za³±czonej do SWZ dokumentacji projektowej.

Zamawiaj±cy wymaga ponadto:
- opracowania ewentualnych projektów i ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego
- opracowania projektów organizacji budowy i technologii wykonania robót
- opracowanie wszelkich dokumentów niezbêdnych do pozyskania pozwolenia/zg³oszenia do u¿ytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkie świadectwa dopuszczenia i pochodzenia, atesty itp.
- pozyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu/ zg³oszenie obiektu do użytkowania (w
przypadku zaistnienia takiego wymogu),
- opracowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu finansowo – rzeczowego
realizacji robót budowlanych; uwzględniającego i zgodnego z wymaganiami instytucji wspó³finansuj±cych inwestycję.

Należy wspó³pracować z organami administracyjnymi w celu uzyskania stosownych decyzji, a w szczególności uczestniczyć w konsultacjach spo³ecznych, udzielać wyjaśnień na żądanie organu, przedk³adać wnioski i dokumenty bezzw³ocznie w stosunku do obowiązujących terminów.
Wykaz dokumentów zawarty powyżej nie ogranicza obowiązku przygotowania innych Dokumentów Wykonawcy niezbędnych dla wykonania robót budowlanych wchodzących w sk³ad przedmiotu zamówienia.

Każdy ww. komplet dokumentów należy dostarczyć Zamawiającemu również w wersji cyfrowej edytowalnej oraz w formacie plików pdf.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Dokumentów Wykonawcy objętych powyższym wykazem i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, zawierające koszty uzyskania wymaganych uzgodnień oraz stanowisk, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z realizacją i przekazaniem do użytkowania jest ujęte w ramach umowy z Wykonawcą.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Poszczególne materia³y i urządzenia powinny spe³niać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji. Wszystkie wykorzystane do budowy materia³y powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Zakres rzeczowy i asortymentowy robót okre¶la dokumentacja projektowa, STWiOR, kosztorysy nak³adcze stanowi±ce za³±cznik do SWZ.
Klasyfikacja wa¿no¶ci dokumentów:
Je¿eli zostan± znalezione dwuznaczno¶ci lub rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentami przetargowymi, to Zamawiaj±cy udzieli w tym zakresie niezbêdnych szczegó³owych wyja¶nieñ lub wyda Wykonawcy niezbêdne polecenia, przy czym w przypadku rozbie¿no¶ci miedzy SWZ, a ustaw± lub dokumentacj± projektow± – pierwszeñstwo maj± zapisy odpowiednio ustawy i dokumentacji projektowej.

b) Wymagania stawiane Wykonawcy.
– w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci zajêcia pasa drogowego nale¿y opracowaæ, uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego, uzgodniæ z odpowiednimi w³adzami i zrealizowaæ projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót, z uwzglêdnieniem mo¿liwo¶ci dojazdu do poszczególnych posesji;
– roboty budowlane nale¿y prowadziæ w sposób zachowuj±cy dostêp do terenów przyleg³ych, a w tym do ka¿dej dzia³ki s±siaduj±cej z projektowan± inwestycj±; ewentualne zamkniêcie ruchu na drogach samorz±dowych dopuszcza siê w przypadku otrzymania zgody od odpowiedzialnego zarz±dcy drogi;
- wybudowane obiekty, wszêdzie tam gdzie to bêdzie mo¿liwe dostêpne bêd± dla osób niepe³nosprawnych ruchowo;
– w przypadku wyst±pienia kolizji z istniej±c± infrastruktur± sieciow± nale¿y wykonaæ jej przebudowê lub zabezpieczenie;

W ramach zaakceptowanej kwoty umowy z Wykonawc± nale¿y uwzglêdniæ koszty zwi±zane z:
– zawarciem umów na czasowe korzystanie z nieruchomo¶ci w przypadku potrzeby np. urz±dzenia tymczasowych objazdów, czy pozyskania terenów niezbêdnych Wykonawcy do przeprowadzenia prac;
– zajêciem nieruchomo¶ci objêtych pozwoleniem na wykonanie robót/zg³oszeniem robót budowlanych w zakresie ewentualnej przebudowy infrastruktury technicznej, w tym oznaczeniem w terenie, okre¶leniem powierzchni, inwentaryzacj±, powiadomieniem w³a¶cicieli oraz spisaniem protoko³ów o rozpoczêciu i zakoñczeniu zajêæ;
– wyp³at± odszkodowañ z tytu³u czasowego zajêcia nieruchomo¶ci, w wysoko¶ci uzgodnionej przez Wykonawcê z w³a¶cicielami nieruchomo¶ci lub ustalonej przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej (wraz kosztami ustalenia wysoko¶ci odszkodowania);
– uzyskaniem i realizacj± obowi±zków wynikaj±cych z uzgodnieñ dotycz±cych ewentualnych wy³±czeñ /w³±czeñ u odpowiednich gestorów sieci
– w ramach projektu nie przewiduje siê ¿adnej wycinki drzew – inwestycja prowadzona bêdzie w sposób pozwalaj±cy na zachowanie istniej±cej zieleni;
- nale¿y zabezpieczyæ przed uszkodzeniami drzewa na Placu Budowy i w s±siedztwie Placu Budowy
– usuniêciem, odwiezieniem urobku z obszaru robót ziemnych oraz przechowywaniem go w celu wykorzystania w koñcowym etapie budowy (nadmiar ziemi nale¿y zagospodarowaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami);
– w razie konieczno¶ci zapewnieniem nadzoru archeologicznego w trakcie przygotowania terenu i w czasie prowadzenia robót wraz z dokonaniem wszelkich dzia³añ wynikaj±cych z nadzoru oraz przeprowadzenie badañ archeologicznych
- nale¿y zachowaæ standardy dostêpno¶ci na etapie wykonywania robót: poprzez zabezpieczenie i oznakowanie robót tak, aby nie kolidowa³y z bezpieczn± i prawid³ow± eksploatacj± obiektu; poprzez utworzenie tymczasowych podjazdów i obej¶æ miejsc prowadzenia robót dla wózków, kontrastowego oznakowania miejsca prowadzenia robót dla osób s³abo widz±cych, wyznaczenia bezpiecznych miejsc poruszania siê w pobli¿u placu budowy przez osoby niepe³nosprawne umys³owo.
Zaplecze budowy powinno zostaæ zorganizowane na nieu¿ytkach, terenach z zabudow± us³ugow±, przemys³ow±, magazynow±, bez skupisk zieleni wysokiej; na terenie, do którego Wykonawca bêdzie posiada³ tytu³ prawny w postaci np. pisemnej zgody w³a¶ciciela lub u¿ytkownika wieczystego. Wykonawca ma ponadto obowi±zek zapewnienia w rejonie aktualnie prowadzonych robót oraz na terenie zaplecza budowy przeno¶nych toalet oraz kontenerów na odpadki.
W ramach przygotowania i u¿ytkowania zaplecza budowy nale¿y podejmowaæ wszelkie niezbêdne dzia³ania w celu przestrzegania przepisów i norm dotycz±cych ochrony ¶rodowiska na Placu Budowy oraz na terenach przyleg³ych, w tym unikaæ uszkodzeñ lub uci±¿liwo¶ci dla osób trzecich, w³asno¶ci spo³ecznej itp., wynikaj±cych ze ska¿enia, ha³asu lub innych przyczyn powsta³ych podczas lub w nastêpstwie wykonywania robót. Szczególn± uwagê nale¿y zwróciæ na:
- lokalizacjê zaplecza budowy oraz dróg dojazdowych, maj±c na wzglêdzie porz±dkowanie terenu po zakoñczeniu inwestycji;
- przy wyjazdach z budowy na drogê asfaltow±, nale¿y zapewniæ stanowiska do czyszczenia kó³ pojazdów.
- zachowanie ¶rodków ostro¿no¶ci wraz z zabezpieczeniem terenu przed po¿arem, zanieczyszczeniem powietrza i wody;
– gospodarkê odpadami nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±c± ustaw± o odpadach
Podczas wykonywania budowy teren, na którym prowadzone s± roboty budowlane musi byæ wydzielony, oznaczony i zabezpieczony przed dostêpem osób trzecich. W wypadku wyst±pienia kolizji wykopów z ci±gami pieszymi, nale¿y na czas prowadzenia robót ustawiæ pomosty gwarantuj±ce bezpieczny ruch pieszych. W przypadku przej¶æ pod drogami, nale¿y na czas prowadzenia prac zapewniæ u¿ytkownikom dróg niezbêdne objazdy, a w razie braku takich mo¿liwo¶ci, nad wykopami nale¿y ustawiæ pomosty umo¿liwiaj±ce przejazd pojazdów osobowych.
Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ roboty zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót i poleceniami inspektora nadzoru oraz zapewniæ wysok±, ponad standardow± jako¶æ robót.
Zamawiaj±cy wymaga przed podpisaniem umowy przed³o¿enia kosztorysów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442110-1 - Malowanie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1464930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2697286,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1464930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO US£UGOWE ''GREGORY'' JACEK PACHLIÑSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472259229

7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 4/17

7.3.4) Miejscowo¶æ: £êczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1464930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.