Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165073/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00183828/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00190046/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00197423/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00223226/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZĘŚĆ NR 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego (...)
CZĘŚĆ NR 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 (...)
CZĘŚĆ NR 3 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.lukowicz@um.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZĘŚĆ NR 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego (...)CZĘŚĆ NR 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 (...)
CZĘŚĆ NR 3 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1e16aea-096e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007087/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo
1.1.13 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo
1.1.14 Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach - PT + wykonawstwo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165073/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2021.LŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3919001,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach - PT + wykonawstwo.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:
1.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu;
1.2 wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem;
1.3 wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
1.4 wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
1.5 przebudowę ścian i murów oporowych przyległych do budynku;
1.6 remont i przebudowę tarasu oraz schodów zewnętrznych;
1.7 budowę pochylni dla niepełnosprawnych;
1.8 dostawę i montaż platformy dla niepełnosprawnych;
1.9 remont nawierzchni utwardzonych dojść, chodników i parkingu;
1.10 remont schodów skarpowych i piaskownicy;
1.11 wymianę wewnętrznych instalacji wodny zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;
1.12 modernizację układu wodomierzowego;
1.13 modernizację istniejącej (nowej) kotłowni gazowej polegającą na jej rozbudowie o system przygotowywania cwu w zasobnikach;
1.14 wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
1.15 rozbudowę oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb zmodernizowanej kotłowni gazowej;
1.16 montaż instalacji ochrony odgromowej i elementów oświetlenia zewnętrznego;
1.17 montaż instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie cwu;
1.18 roboty ogólnobudowlane niezbędne do prawidłowej realizacji termomodernizacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1080579,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:
1.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu;
1.2 wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem;
1.3 wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
1.4 wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
1.5 przebudowę ścian i murów oporowych przyległych do budynku;
1.6 remont i przebudowę tarasu oraz schodów zewnętrznych;
1.7 budowę pochylni dla niepełnosprawnych;
1.8 wykonanie nawierzchni utwardzonych;
1.9 wymianę wewnętrznych instalacji wodny zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;
1.10 modernizację układu wodomierzowego;
1.11 modernizację kotłowni gazowej co i cwu;
1.12 wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
1.13 rozbudowę oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb zmodernizowanej kotłowni gazowej;
1.14 montaż instalacji ochrony odgromowej i elementów oświetlenia zewnętrznego;
1.15 montaż instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie cwu;
1.16 roboty ogólnobudowlane niezbędne do prawidłowej realizacji termomodernizacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 974276,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:
1.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu;
1.2 wykonanie izolacji ciężkiej przeciwwodnej i cieplnej fundamentów;
1.3 wymianę wszystkich okien z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
1.4 wymianę drzwi zewnętrznych;
1.5 remont elementów zewnętrznych: tarasów, murków oporowych i schodów zewnętrznych;
1.6 wykonanie nowych obróbek blacharskich rynien, rur spustowych, itp.;
1.7 wymiana istniejących barierek na nowe;
1.8 wymianę wewnętrznych instalacji wodny zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;
1.9 modernizację układu wodomierzowego;
1.10 przebudowę wewnętrznej instalacji gazu;
1.11 montaż kotłowni gazowej do przygotowania cwu;
1.12 wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z zewnętrznej sieci cieplnej niskoparametrowej;
1.13 rozbudowa oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb kotłowni gazowej;
1.14 montaż instalacji ochrony odgromowej i przeciwoblodzeniowej;
1.15 montaż instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie cwu;
1.16 roboty ogólnobudowlane niezbędne do prawidłowej realizacji termomodernizacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1864146,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1428849,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1508000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1428849,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwański Mateusz MARMATORA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-271-01-53
7.3.3) Ulica: Sadowa 1b/2
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1428849,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1409888,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1420650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1409888,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwański Mateusz MARMATOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-271-01-53
7.3.3) Ulica: Sadowa 1b/2
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1409888,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2384905,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2495300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2384905,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Iwański MARMATOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-271-01-53
7.3.3) Ulica: Sadowa 1b/2
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2384905,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Remont budynku stacji pośredniej PT609 dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.