Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258474/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00269643/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140278400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przeskok 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-032
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aotm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aotmit.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://aotm.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania biurowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea8748d-1a67-4ff5-b92e-e61913e10df7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109099/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Pakiet oprogramowania biurowego - 300 licencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. 300 licencji rocznych Microsoft 365 Business Premium lub rozwiązanie równoważne uruchamiane w dniu 28 czerwca 2025 - w ramach zamówienia podstawowego,
2. 50 licencji 10-year audit log retention lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
3. 1 licencja Exchange Online (Plan 1) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 3 w ramach prawa opcji,
4. 1 licencja Exchange Online (Plan 2) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 3 w ramach prawa opcji,
5. 1 licencja Exchange Online Archiving for Exchange Online lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 1 w ramach prawa opcji,
6. 10 licencji Microsoft 365 Business Basic lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 10 w ramach prawa opcji,
7. 50 licencji Microsoft 365 Copilot lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
8. 10 licencji Microsoft 365 E3 EEA (no Teams) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 25 w ramach prawa opcji,
9. 25 licencji Microsoft 365 E5 Compliance lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
10. 25 licencji Microsoft 365 E5 Security lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
11. 60 licencji Microsoft Defender for Business servers lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
12. 4 licencje Microsoft Defender for Cloud Apps lub rozwiązanie równoważne - w ramach zamówienia podstawowego,
13. 20 licencji Microsoft Defender for Endpoint P2 lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 30 w ramach prawa opcji,
14. 25 licencji Microsoft Entra ID Governance lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
15. 5 licencji Microsoft Entra ID P2 lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa zamówienia podstawowego,
16. 25 licencji Microsoft Entra Private and Internet Access lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
17. 1 licencja Microsoft Intune Plan 1 Device lub rozwiązanie równoważne - w ramach zamówienia podstawowego,
18. 20 licencji Microsoft Teams EEA lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 20 w ramach prawa opcji,
19. 5 licencji Microsoft Teams Premium lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 25 w ramach prawa opcji,
20. 5500 licencji Office 365 Extra File Storage 1 GB lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 2500 w ramach prawa opcji,
21. 5 licencji OneDrive for Business (Plan 2) lub rozwiązanie równoważne w ramach prawa opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów
48316000-6 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565221,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565221,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565221,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RedFlag Sebastian Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384824947
7.3.3) Ulica: Jana Olbrachta 112/108
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-373
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387682,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
- USŁUGA WSPARCIA DLA MACIERZY DELL UNITY 480 F SERIAL NUMBER: CKM00202600044
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup i instalacja oprogramowania kontroli dostępu do sieci
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu analizy logów
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - wdrożenie zabezpieczeń 2FA za pomocą usługi SMS
- Zakup serwera i przełączników sieciowych
- Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracją i szkoleniem użytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.