eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa oprogramowania biurowego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania biurowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140278400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przeskok 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-032

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aotm.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aotmit.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://aotm.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania biurowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea8748d-1a67-4ff5-b92e-e61913e10df7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109099/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Pakiet oprogramowania biurowego - 300 licencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. 300 licencji rocznych Microsoft 365 Business Premium lub rozwiązanie równoważne uruchamiane w dniu 28 czerwca 2025 - w ramach zamówienia podstawowego,
2. 50 licencji 10-year audit log retention lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
3. 1 licencja Exchange Online (Plan 1) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 3 w ramach prawa opcji,
4. 1 licencja Exchange Online (Plan 2) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 3 w ramach prawa opcji,
5. 1 licencja Exchange Online Archiving for Exchange Online lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 1 w ramach prawa opcji,
6. 10 licencji Microsoft 365 Business Basic lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 10 w ramach prawa opcji,
7. 50 licencji Microsoft 365 Copilot lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
8. 10 licencji Microsoft 365 E3 EEA (no Teams) lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 25 w ramach prawa opcji,
9. 25 licencji Microsoft 365 E5 Compliance lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
10. 25 licencji Microsoft 365 E5 Security lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
11. 60 licencji Microsoft Defender for Business servers lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
12. 4 licencje Microsoft Defender for Cloud Apps lub rozwiązanie równoważne - w ramach zamówienia podstawowego,
13. 20 licencji Microsoft Defender for Endpoint P2 lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 30 w ramach prawa opcji,
14. 25 licencji Microsoft Entra ID Governance lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
15. 5 licencji Microsoft Entra ID P2 lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa zamówienia podstawowego,
16. 25 licencji Microsoft Entra Private and Internet Access lub rozwiązanie równoważne – w ramach prawa opcji,
17. 1 licencja Microsoft Intune Plan 1 Device lub rozwiązanie równoważne - w ramach zamówienia podstawowego,
18. 20 licencji Microsoft Teams EEA lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 20 w ramach prawa opcji,
19. 5 licencji Microsoft Teams Premium lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 25 w ramach prawa opcji,
20. 5500 licencji Office 365 Extra File Storage 1 GB lub rozwiązanie równoważne w ramach zamówienia podstawowego i 2500 w ramach prawa opcji,
21. 5 licencji OneDrive for Business (Plan 2) lub rozwiązanie równoważne w ramach prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów

48316000-6 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565221,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565221,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565221,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RedFlag Sebastian Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384824947

7.3.3) Ulica: Jana Olbrachta 112/108

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-373

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387682,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.