Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255907/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-945f3513-476e-43c1-8c8b-9b4d17df80821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-945f3513-476e-43c1-8c8b-9b4d17df8082
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680806/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 ROBOTY KONSTRUKCYJNE (bud. B) Włókiennicza 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty budowlane w zakresie odtworzenia w stanie surowym części budynku „B” (oficyna) zlokalizowanego w Łodzi, przy
ul. Włókienniczej 1, działka nr ew. 438/17, obręb S-1, na podstawie dokumentacji opracowanej przez BAM Architektura, ul.
Piotrkowska 68/6U, 90-105 Łódź.
1) Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie lewej części budynku oficyny, wraz z klatką schodową, w stanie surowym w
miejscu po całkowicie rozebranej części budynku.
2) Warunkiem rozpoczęcia robót odtworzeniowych jest zakończenie robót rozbiórkowych.
3) Obiekt należy wytyczyć w terenie i przekazać szkice geodezyjne Zamawiającemu.
4) Przygotowanie podłoża pod nowoprojektowane fundamenty na odpowiednio przygotowanym i zbadanym, zagęszczonym
gruncie – po stronie Wykonawcy.
5) Konstrukcja powiększonej kamienicy: żelbetowo-tradycyjna, stropy: żelbetowy ponad garażami, pozostałe gęstożebrowe
sprężone „Rector” oparty na ścianach, słupach i podciągach żelbetowych. Klatka schodowa w konstrukcji żelbetowej, dach
o konstrukcji drewnianej, ściany murowane z rdzeniami żelbetowymi i żelbetowa.
6) Na budowę mogą być użyte wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie. Karty materiałów
Wykonawca przekazywać będzie przed ich zabudowaniem do zatwierdzenia przez zamawiającego/inspektora. Ponadto
beton stosowany w konstrukcji musi być poddawany badaniom dla potwierdzenia jego cech wytrzymałościowych i
konsystencji. Wyniki badań dla : ław, słupów, wieńców, podciągów, płyty stropowej, ściany, nadbetonu w stropach
Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu.
7) Na wykonanych przez Wykonawcę elementach budynku Zamawiający wykona konstrukcję i pokrycie dachu.
8) W prawej części oficyny Zamawiający prowadzi prace remontowe; ponadto Zamawiający prowadzi też prace remontowe
w budynku frontowym.
9) Zamawiający zamierza ustawić wyciąg budowlany przy remontowanej prawej części oficyny dla własnych potrzeb.
10) Na budowie nie ma dźwigu do transportu pionowego materiałów budowlanych.
11) Jedyny wjazd na teren budowy znajduje się od strony pasażu Hilarego Majewskiego, przejazdem o szerokości ok.3,4 m,
równoległym do ulicy Włókienniczej, bez możliwości zawrócenia pojazdu ciężarowego na placu budowy.
12) Prace nadzorowane będą przez Kierownika robót, będącego pracownikiem Wykonawcy i potwierdzane wpisami do
dziennika budowy. Odbiory robót konstrukcyjnych, robót zanikowych lub ulegających zakryciu, podlegają odbiorowi przez
Inspektora Nadzoru z ramienia Inwestora. Roboty te należy zgłaszać pisemnie i odpowiednio wcześniej z min. 2-dniowym
wyprzedzeniem w celu umożliwienia ich sprawdzeniu i uzyskaniu potwierdzenia ich odbioru.
13) Podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest to tymczasowego bieżącego zabezpieczenia BHP stref
niebezpiecznych, wykopów itp., a pracownicy Wykonawcy obowiązani są do używania odzieży ochronnej i kasków.
14) Na placu budowy dostępna jest energia elektryczna, woda, WC. Zamawiający nie udostępnia zaplecza socjalnego
pracownikom Wykonawcy.
15) Na terenie budowy zainstalowany jest monitoring wizyjny obejmujący podwórko posesji.
16) W załączonym przedmiarze szczegółowym – zawartym w ramach dokumentacji stanowiącej zał. nr 1 do SWZ -
określono wstępnie zakres robót; rozliczenie rzeczowe i wartościowe odbywać się będzie kosztorysowo dla faktycznie
wykonanego zakresu rzeczowego, przy zastosowaniu cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, a w przypadku
ewentualnych robót koniecznych do wykonania nim nie objętych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego oferty na
roboty dodatkowe.
17) Zamawiający zapewnia nadzór archeologiczny konieczny do prowadzenia robót ziemnych na terenie działki.
5. PŁATNOŚĆ. Płatność jednorazowa za wzniesiony i ukończony zakres rzeczowy objęty umową, ewentualnie: płatności
częściowe, rozliczane w okresach miesięcznych za całkowicie zakończone, wzniesione kondygnacjami elementy budynku.
6. MIEJSCE WYKONANIA ROBÓT: Łódź, ul. Włókiennicza 1, Budynek B
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca zobowiązany do złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy ostatecznie go nie złożył. Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania, ponieważ druga w kolejności oferta zawiera cenę w wysokości 648 738,78 PLN, przekraczającą znacznie kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia przez Zamawiającego, która wynosi 478 321,79 PLN brutto. Zamawiający nie może dodatkowo zwiększyć posiadanych środków do wysokości kwoty wynikającej z oferty, która byłaby uznana za najkorzystniejszą jako druga w kolejności.
Na podstawie art. 255 pkt 7) w zw. z art. 263 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części
- Całoroczna obsługa techniczna obiektów szpitalnych na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Administracji Centralnej Politechniki Łódzkiej w 2025/2027 r.
- Dostawa wyposażenia Zakładu Patomorfologii dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- "Długoterminowy najem samochodów osobowych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa jazów ZW Brody Iłżeckie wraz z modernizacją konstrukcji zamknięć w m. Brody woj. świętokrzyskie"- Etap II - naprawa ściany oporowej przy jazie Staszica
- Przebudowa ulicy Traugutta w Mszczonowie
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Przebudowa istniejącego placu zabaw w terenie przynależącego do publicznego żłobka "Jak u mamy" w miejscowości Spytkowice przy ul. Wiślanej 53
- Przebudowa obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 3 w Przasnyszu - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.