eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › "Dostawa soli kamiennej, drogowej, niezbrylającej gat. DR, do zwalczania śliskości zimowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa soli kamiennej, drogowej, niezbrylającej gat. DR, do zwalczania śliskości zimowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 468554041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór nieczystości płynnych, uzdatnianie wody i zagospodarowanie odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa soli kamiennej, drogowej, niezbrylającej gat. DR, do zwalczania śliskości zimowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af571c10-1d3f-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305915/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.ZZ.6PZP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.: „Dostawa soli kamiennej drogowej, niezbrylającej gat. DR, do zwalczania śliskości zimowej” w ilości 25 Mg,
2. Wymagania techniczne soli (w przeliczeniu na suchą masę):
1) Zawartość NaCl min.90%
2) Zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max. 5%
3) Zawartość wody max. 3%
4) Zawartość antyzbrylacza min. 40 mg/kg
5) Naturalna zawartość chlorków magnezu i wapnia sprzyjająca wysokiej skuteczności rozpuszczania pokrywy śnieżno-lodowej
6) Klasa ziarnowa soli: 1÷6 mm; wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm maksymalnie 10%,
a wielkość przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm maksymalnie 20%
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Dostarczona sól powinna odpowiadać wymogom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02
2) Zamawiający żąda udokumentowania przez Wykonawcę, jakości przydatności do zwalczania śliskości zimowej (atest higienicznego wydanego przez Państwowy Zakład Higieny i pozytywnej Opinii technicznej wydanej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, oferty bez atestu zostaną odrzucone
3) Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo żądać aktualnych dokumentów potwierdzających, jakość soli drogowej.
4) Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość dostarczonej soli może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówienia publicznego, co uzależnione będzie od warunków atmosferycznych Tym samym opisane prognozowanie ilości dostarczanej soli nie stanowią dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu soli w podanej ilości.
5) Wykonawcy nie będzie przysługiwało odszkodowanie z tytułu ewentualnej różnicy ilościowej pomiędzy przewidywaną ilością zamówienia a faktycznie zakupioną przez Zamawiającego.
6) Czas dostarczenia soli do Zamawiającego w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia za pośrednictwem faksu, telefonicznie, sms lub e-mail.
7) Okres realizacji zamówienia: sezon zimowy 2022/2023
8) Dostawa przedmiotu zamówienia: ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, samochodem samowyładowczym, na własny koszt.
9) Termin realizacji dostaw w miesiącach: 1 listopada – 15 kwietnia
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów dostaw.
11) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
UWAGA:
Zamawiający dla wszystkich części zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441
Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia
podstawowego do 850 Mg soli, wg ceny jednostkowej wymienionej w formularzu ofertowym. Chęć
skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w formie
pisemnej zgłoszenia do Wykonawcy o zamiarze korzystania z opcji. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego
Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na
zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert w prowadzonym postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.