eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziechowyDostawa 45 lamp solarnych w ramach zadania: Zakup i montaż oświetlenia solarnego na terenie sołectw Radziechowy, Przybędza, Bystra, Brzuśnik, Juszczyna, Wieprz



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 45 lamp solarnych w ramach zadania: Zakup i montaż oświetlenia solarnego na terenie sołectw Radziechowy, Przybędza, Bystra, Brzuśnik, Juszczyna, Wieprz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01ac17e4-3e36-4d98-b511-820f9f0c93c7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 45 lamp solarnych w ramach zadania: Zakup i montaż oświetlenia solarnego na terenie sołectw Radziechowy, Przybędza, Bystra, Brzuśnik, Juszczyna, Wieprz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ac17e4-3e36-4d98-b511-820f9f0c93c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa 45 lamp solarnych w ramach zadania: Zakup i montaż oświetlenia solarnego na terenie sołectw Radziechowy, Przybędza, Bystra, Brzuśnik, Juszczyna, Wieprz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 45 lamp solarnych o następujących parametrach:
TYP MP Sol lub równoważny – 15 WAT
- Napięcie zasilania - 12 Volt
- Pobór Mocy - 15 Wat
- Wysokość masztu – 4,6 m – 5m
- Kontroler ładowania
- Moc panelu PV 150 - 160 Watt
- Trwałość diod – min. 20.000h
- Moc akumulatorów – min. 60Ah
- Klasa Ochronności - I
- Stopień ochrony IP 65
- Wysokość zawieszenia oprawy - 4m
- Źródło światła - MP- Led 15 Wat, 140lm/wat
- Strumień świetlny źródeł 2100 Im
- Temperatura barwowa – 4 500 K
- Temperatura pracy -30°C +40°C
- Rodzaj słupa - stalowy ocynkowany
- Fundament- prefabrykowany dostosowany do konstrukcji słupa
- Gwarancja na cały osprzęt min- 2 lata
- Panel mono lub polikrystaliczny
- Akumulator żelowy umieszczony pod ziemią w szczelnym wodoodpornym boksie
- Układ inteligentnego sterowani latarni z możliwością ustawiania 4-6 czasów świecenia.
- Oprawa uliczna o regulowanym kącie położenia, zamontowana na wysięgniku o długości od 0,75m – 1m
- Kąt rozsyłu światła 170˚
3.3. Miejsce montażu: zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SWZ – lokalizacja lamp
3.4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928530-2 - Latarnie uliczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008430036

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.