eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DolicePRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dolice.pl/zamowienie/przygotowanie-i-dostawa-posilkow-obiadowych-do-szkol-na-terenie-gminy-dolice-8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6ac268-130e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Dolice .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu posiłków obiadowych składających się z zupy
i drugiego dania z surówką i kompotu zgodnie z jadłospisem stanowiącym załącznik do umowy o świadczenie usług –
załącznik nr 5 SWZ, dla uczniów objętych dożywianiem, finansowanym ze środków zamawiającego, dostawa i wydanie
posiłków uczniom szkół w Dobropolu, Rzeplinie i Dolicach:
1. Wykonawca będzie dowoził i wydawał przygotowane posiłki w szkołach na terenie Gminy Dolice: SP Dobropole, SP
Rzeplino, SP Dolice, w godzinach ustalonych z Dyrektorem szkoły, w dniach prowadzenia zajęć szkolnych. Posiłki nie będą
wydawane w dni wolne od zajęć, wynikające z przepisów o organizacji roku szkolnego takich jak: ferie, przerwy świąteczne,
dodatkowe dni wolne.
a) W przypadku, gdy zajęcia w szkole zostaną odwołane, zawieszone i przewidziana zostanie nauka zdalna uczniów
zamawiający dopuszcza możliwość zakupu posiłków dla uczniów od wykonawcy. Umowa dowozu posiłków dla dzieci do
miejsc innych niż do SP Dobropole, SP Rzeplino, SP Dolice zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w odrębnym
postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dowożonych posiłków.
b) Do obowiązków wybranego oferenta należeć będzie posprzątanie pomieszczeń przeznaczonych do wydawania i
spożywania posiłków w szkołach wymienionych wyżej, umycie i wyparzenie naczyń i sztućców. Wybrany oferent
zobowiązany będzie do zagospodarowania powstających w związku z realizacją zamówienia odpadów. Posiłek, sposób jego
przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz
spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia
Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca z 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i
młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154).
c) Wybrany wykonawca zobowiązany będzie również do przygotowywania i wydawania posiłków, wykupionych
indywidualnie dla pozostałych uczniów (chętnych) za odpłatnością po kwotach wyłonionych w wyniku niniejszego
postępowania.
d) Zamawiający zakłada maksymalną ilość 90 posiłków dziennie w okresie obowiązywania umowy, we wszystkich szkołach
łącznie.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę w ilościach mniejszych niż
90 posiłków - nie mniej niż 30 posiłków dziennie, jeżeli taka konieczność wyniknie z absencji uczniów bądź zmniejszenia
liczby uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu
przetargowym.
f) Zamawiający wymaga aby przygotowywane i dostarczane posiłki w poszczególnych dniach były zgodne z załączonym
jadłospisem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy o świadczenie usług – załącznik nr 5 SWZ. Wybrany wykonawca
zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej temperatury wydawanych posiłków.
g) Zamawiający nie dopuszcza używania zamiast ziemniaków produktów przetwórstwa ziemniaczanego typu płatki
ziemniaczane, puree ziemniaczane, innych produktów typu „instant”, zup na bazie proszku itp.
h) W przypadku konieczności podgrzewania posiłków w szkołach, do których będą one dostarczane, wybrany wykonawca
zwróci zamawiającemu koszty związane z zużyciem na ten cel energii, zamawiający żąda również od wykonawcy zwrotu
kosztów zużytej energii, wody i zrzutu ścieków związanych z myciem i wyparzaniem naczyń w szkołach do których posiłki
będą dowożone.
i) Posiłki w szkołach należy wydawać z zastosowaniem naczyń ceramicznych (szklanych) i sztućców metalowych. Wszystkie
naczynia i pojemniki będą wykonane z materiałów umożliwiających utrzymanie ich w czystości, przeznaczonych do kontaktu
z żywnością określonych w przepisach z dnia 25 sierpnia 2006 r. ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z
2020 r. poz 2021 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości używania naczyń i sztućców jednorazowych.
j) Zamawiający wymaga aby wszystkie posiłki objęte niniejszym zamówieniem przygotowywane były w pomieszczeniach
kuchni w szkole podstawowej w Dolicach, ul. Ogrodowa 46.
k) Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów podatków za wynajmowane pomieszczenia kuchni i stołówki w budynku szkoły w Dolicach. Wysokość opłat za: najem pomieszczeń kuchni i stołówki w szkole w Dolicach,
używanie wyposażenia pomieszczeń kuchni i stołówki, zużyte media w szkołach, do których posiłki będą dowożone itp.
określa umowa (projekt) dzierżawy pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły w Dolicach stanowiąca załącznik nr 4 do projektu
umowy o świadczenie usług – załącznik nr 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAŁA INA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 854-241-98-05

7.3.3) Ulica: UL. WIEJSKA 4

7.3.4) Miejscowość: DOLICE

7.3.5) Kod pocztowy: 73-115

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293356,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.