Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Warka: Zakup ambulansu sanitarnego dla SP ZOZ w Warce
Numer ogłoszenia: 200319 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. P. Wysockiego 10, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 6672321, fax 048 6672133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ambulansu sanitarnego dla SP ZOZ w Warce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. nowego (dopuszcza się rocznik 2006) ambulansu sanitarnego dla ZOZ w Warce z możliwością przewozu minimum 3 osób (z kierowcą) wraz z jedną osobą na noszach. Ambulans powinien być wyposażony w silnik turbodiesel o pojemności minimum 1400 cm3 i minimalnej mocy 48 kW. z systemem przeciwpożarowym odcięcia paliwa w przypadku zderzenia. Ambulans sanitarny musi spełniać warunki określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 , poz. 262 z póź. zm.), musi spełniać wymagania określone w PN EN 1789 (w zakresie ambulansu typu A1) i PN EN 1865 w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania, a także musi posiadać wyposażenie i parametry określone w załączniku Nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163; Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy o rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana należycie, poprzez załączenie referencji lub innych podobnych dokumentów. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.2) p.punkt a) i b) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia; dla p. III.2) p.punktu a) III.2.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.2.2) dokument (dokumenty) potwierdzający(e) spełnianie wymagań zawartych w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 , poz. 262), oraz wymagań określonych w PN EN 1789 (w zakresie ambulansu typu A1) i PN EN 1865 . III.2.3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp (wg załącznika nr 2 do SIWZ); III.2.4 oświadczenie o zobowiązaniu do współpracy (wg załącznika nr 3) - odpowiednia ilość załączników w przypadku udziału podwykonawców; dla p. III.2) p.punktu b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ) np. referencje, faktury, umowy itp. - wymagane jest wykazanie się co najmniej dwoma dostawami o charakterze porównywalnym do niniejszego zamówienia Uwaga: Złożone dokumenty mogą być kopią dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warce ul. P. Wysockiego 10, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, informacja w księgowości pok, nr 33 w godz. 8°° - 15°° do dnia 30.10.2007r..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 05-660 Warka ul. Wysockiego 10 pok nr. 33..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktów z Wykonawcami są upoważnieni: Wojciech Koc- sprawy proceduralne, tel 048/665 12 00 Witkowska Grażyna- w sprawach przedmiotu zamówienia, tel. 048/ 667 45 46, fax 048/ 667 21 33 e-mail: zozwarka@wp.pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa ambulansu typu P z wyposażeniem do Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Zakup ambulansu typu C z mobilnym wyposażeniem
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
więcej: Pojazdy pogotowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





