Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego obiektu Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Gronowie wraz
z towarzyszącą infrastrukturą techniczną.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego obiektu Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Gronowie wrazz towarzyszącą infrastrukturą techniczną.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b0105e-4204-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa nowego obiektu Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Gronowie .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264319/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r, poz. 1129 ze zmianami) zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami,
b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
W przypadku relacji istniejących pomiędzy Gminą Lubicz, a Zakładem Usług Komunalnych
Sp. z o.o. powyższe warunki są spełnione, a zamówienie in-house leży w interesie Gminy Lubicz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.WR.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3821014,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia stanowi przygotowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Dokumentacja projektowa będzie zawierać:
1) ostateczną koncepcję programowo-przestrzenną budowy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego (zgodnie z PFU) – koncepcję wstępną zawierającą rzuty, przekroje, elewacje, zagospodarowanie terenu i opis Oferent załącza do oferty.
2) projekt budowlany budowy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną (zgodnie z PFU i koncepcją, zatwierdzoną przez Zamawiającego).
5. Opracowania projektowe będą obejmowały następujące branże:
1) Budowlaną
- Architektura i konstrukcja (ściany zewnętrzne murowane; okna i drzwi zewnętrzne aluminiowe, lakierowane proszkowo; elementy małej architektury z kostki betonowej barwionej; obróbki blacharskie powlekane; ściany wewnętrzne)
2) Instalacji Sanitarnych (instalacja wody pitnej, instalacja ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacja przeciwpożarową hydrantową, instalacja kanalizacji sanitarnej),
3) Instalacji Elektrycznych i Teletechnicznych (zasilanie w energię elektryczną 230V~/400V~; rozdzielnica TE; instalacja oświetlenia podstawowego i miejscowego 230V~ ; instalacja oświetlenia awaryjnego ;instalacja gniazd wtyczkowych 230V~ ; instalacja zasilania odbiorników technologicznych; instalacja dodatkowej ochrony od porażeń prądem elektrycznym; instalacja odgromowa i przepięciowa; instalacja fotowoltaiczna),
4) Wyposażenie i Kolorystykę wybranych pomieszczeń.
6. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1) powierzchnia całkowita budynku 730,85 m2
2) powierzchnia zabudowy 851,60m2
3) kubatura 3215,80 m3
4) powierzchnia użytkowa 630,70m2
7. Budynek będzie składał się z dwóch głównych części:
1) część do pobytu całodobowego,
2) część do pobytu dziennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232141-2 - Roboty grzewcze
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4699847,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4699847,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4699847,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792326737
7.3.3) Ulica: Toruńska 56
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4699847,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31INNE PRZETARGI LUBICZ DOLNY
więcej: przetargi LUBICZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Modernizacja wentylacji szatni na I piętrze w strefie rekreacyjnej w Wodnym Parku Tychy - etap I
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.