eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianicePrzebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87f5fc1-1607-43e5-82bf-2bb5233e92c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1274298,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w ramach zadania pn.: „Wyposażenie obiektu szkoły w instalację przeciwpożarową w Zespole Szkół Nr 1 w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 21””.
2. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie Zadania A.
Zadanie B i Zadanie C są objęte prawem opcji.
Zadanie A - Dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
Roboty obejmują w szczególności:
I. ROBOTY BUDOWLANE:
1) Wydzielenie pożarowe dwóch klatek schodowych, drzwiami o odporności ogniowej,
2) Wyposażenie dwóch klatek schodowych w system usuwania dymów i gazów pożarowych (montaż klap oddymiających na dachach nad klatkami schodowymi: dwie lapy w klatce nr 1 i jedna klapa w klatce nr 2, oraz wyposażenie klatek w drzwi napowietrzające otwierane samoczynnie.
3) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w dwóch łazienkach szkolnych.
4) Wykonanie podwyższenia balustrady na dwóch istniejących klatkach schodowych, zabezpieczenie przed wypadnięciem do wys. 150cm, od strony przestrzeni otwartej.
5) Wymiana okien do sklepiku i do portierni szkolnej na nieotwierane okna o odporności ogniowej.
6) Utwardzenie fragmentu placu dziedzińca szkolnego dla potrzeb dodatkowego dojazdu pożarowego od strony owalnego placu dziedzińca umożliwiającego dostęp do elewacji budynku – promienie łuku dostosowane do geometrii pojazdów jednostek ochrony przeciwpożarowej. Nowy fragment utwardzonego podjazdu zaprojektowano z kostki betonowej pełnej 8 cm. Nawierzchnia z kostki ograniczona będzie krawężnikami jezdniowymi 100x30x15 cm ustawionymi na ławie z oporem z betonu C12/15, ustawionymi w poziomie nawierzchni dla umożliwienia spływu wód opadowych.
7) Montaż samozamykaczy w drzwiach istniejących otwieranych na drogi ewakuacji (korytarze).
8) Montaż zadaszenia wyjścia na dziedziniec - daszek szklany.
9) Wykonanie nowych okien w pomieszczeniu kotłowni gazowej.
II. INSTALACJE ELEKTRYCZNE:
1) System Sygnalizacji Pożarowej obejmujący cały budynek oraz montaż centrali SSP i oddymiania w portierni szkoły, wraz z systemem powiadomienia PSP.
2) Podłączenie do instalacji SSP – systemu GAZEX w pom. kotłowni.
3) Montaż elektrotrzymaczy drzwiowych na klatkach schodowych.
4) Włączenie central wentylacyjnych w sterowanie systemem SSP.
5) Włączenie w SSP zaworu pierwszeństwa z presostatami na przepływie wody dla instalacji hydrantów.
6) Awaryjne oświetlenie ewakuacyjnego zgodnie z PN-EN 1838 –– czas świecenia nie mniejszy niż 1 godzina. Natężenie oświetlenia ewakuacyjnego nie mniejsze niż 5 lx.
7) Zastosowanie podświetlanych znaków ewakuacyjnych zgodnie z PN-EN ISO 7010.
8) Autonomiczne systemy wykrywania dymu w klatkach schodowych: NR1, NR2 sterują urządzaniami oddymiania w tych klatkach schodowych z przyciskami ręcznego uruchomienia urządzeń oddymiających – centralki oddymiania połączone z CSP.
9) Systemy oddymiania grawitacyjnego klatki schodowe: NR1 i NR2, poprzez klapy dymowe zgodnie PN-B-02877-4 z napowietrzaniem samoczynnym poprzez drzwi wyjściowe z tych klatek schodowych na zewnątrz budynku – drzwi otwierane samoczynnie.
10) Rozdzielnie elektryczne, ochrona od porażeń, ochrona przeciwprzepięciowa, przepusty ppoż. przegród budowlanych.
11) Wyposażenie budynku w główny wyłącznik – budynek jest wyposażony w GWP zgodnie z przepisami. Projekt swoim zakresem nie obejmuje przebudowy tego urządzenia ppoż. Jest ono wymagane przepisami i zapisane w ekspertyzie ppoż. Obecnie funkcjonujący wyłącznik jest prawidłowy.
Zadanie B – Dostawa i montaż przeciwpożarowych rolet zewnętrznych EI30.
Roboty obejmują montaż kurtyny ppoż. w klasie EI30 bez sterowania przez SSP – rozwiązanie od zewnątrz – topikowe.
Szczegółowy ilościowy zakres zawarty jest w przedmiarze.
Projekt obrazuje miejsce montażu kurtyn na oknach – rysunki elewacji oraz na rysunkach rzutów poszczególnych kondygnacji – kurtyny są opisane.
Zgodnie z przedmiarem powierzchnia kurtyn 43,02m2.
Piętro +1 – 3 szt.
Piętro +2 – 3 szt.
Piętro +3 – 3 szt.
Zadanie C – Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych ppoż.
Przedmiotem robót w ramach Zadania C jest:
1) Wykonanie nowej instalacji hydrantowej w oparciu o istniejące przyłącze wody.
2) Montaż zaworu pierwszeństwa.
Szczegółowy ilościowy zakres zawarty jest w przedmiarze.
Projekt techniczny instalacji hydrantowej stanowi odrębne opracowanie.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na wystąpienie następującej przyczyny:
• oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W toku przeprowadzonego postępowania związanego z badaniem złożonych ofert Komisja Przetargowa stwierdziła, że w postępowaniu pn. „Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach” wpłynęła jedna (1) oferta.

Cena oferty na wykonanie zamówienia podstawowego (zadanie A) wynosi 1.684.007,80 zł (słownie złotych: jeden milion sześćset osiemdziesiąt cztery tysiące siedem złotych 80/100) i przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego (zadanie A) tj. 672.067,00 zł (słownie złotych: sześćset siedemdziesiąt dwa tysiące sześćdziesiąt siedem złotych 00/100) o kwotę 1.011.940,80 zł (słownie złotych: jeden milion jedenaście tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 80/100).

Cena oferty na wykonanie zamówienia na zadanie B wynosi 504.522,68 zł (słownie złotych: pięćset cztery tysiące pięćset dwadzieścia dwa złote 68/100) i przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na zadanie B tj. 277.660,00 zł (słownie złotych: dwieście siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100) o kwotę 226.862,68 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia sześć tysięcy osiemset sześćdziesiąt dwa złote 68/100).

Cena oferty na wykonanie zadania C wynosi 80.983,75 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt trzy złote 75/100) i przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na zadanie C tj. 50.273,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy dwieście siedemdziesiąt trzy złote 00/100) o kwotę 30.710,75 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy siedemset dziesięć złotych 75/100).

Zamawiający nie może zwiększyć powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Powyższy stan faktyczny wypełnia przesłanki określone w art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych Prawo zamówień publicznych, dlatego zamawiający postanowił, jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.