Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266115/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obrębów powiatu Gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 7731255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obrębów powiatu Gdańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab82507-7b4c-47b0-b2ab-1695e9dc5ca7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042276/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.272.1.23.2025.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, obręb Gołębiewko, gmina Trąbki Wielkie, przedmiot zamówienia obejmuje:a) Sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego z modernizacji ewidencji gruntów
i budynków dla obrębu Gołębiewko. gmina Trąbki Wielkie, będącego wynikiem prac obejmujących:
• pozyskanie i uzupełnienie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych,
• pozyskanie i uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków,
• aktualizację zasięgu i rodzaju użytków gruntowych na terenach zabudowanych
i zurbanizowanych,
• gleboznawczą klasyfikację gruntów zapisanych w ewidencji gruntów jako użytki nierolnicze a w stanie faktycznym wykorzystywanych rolniczo.
b) Uczestnictwo Wykonawcy w zebraniach informacyjnych dla stron, a także w wyłożeniu przygotowanego operatu do publicznego wglądu, przyjmowaniu i rozstrzyganiu uwag do operatu wniesionych przez uprawnione podmioty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 92861 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków i budynków oraz w zakresie granicy z powiatem m. Gdańsk, obręb 1,2,5,6,7,12,13,14,15,18,19,20,21 m. Pruszcz Gdański, przedmiot zamówienia obejmuje:a) sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego z modernizacji ewidencji gruntów
i budynków dla m. Pruszcz Gdański, obręb 1, 2.., będącego wynikiem prac obejmujących:
• pozyskanie i uzupełnienie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych na granicy z m. Gdańsk ,
• pozyskanie i uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków,
• aktualizację zasięgu i rodzaju użytków gruntowych na terenach zabudowanych
i zurbanizowanych,
b) uczestnictwo Wykonawcy w zebraniach informacyjnych dla stron, a także w wyłożeniu przygotowanego operatu do publicznego wglądu, przyjmowaniu i rozstrzyganiu uwag do operatu wniesionych przez uprawnione podmioty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 165851 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków i budynków obrębu 3,4,8,9,10,11,16,17,22 m. Pruszcz Gdański, przedmiot zamówienia obejmuje:a) sporządzenie projektu operatu opisowo- kartograficznego z modernizacji ewidencji gruntów
i budynków dla m. Pruszcz Gdański, obręb 3, 4,8,9,10,11,16,17,22 m. Pruszcz Gdański, będącego wynikiem prac obejmujących:
• pozyskanie i uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków,
• aktualizację zasięgu i rodzaju użytków gruntowych na terenach zabudowanych
i zurbanizowanych,
b) uczestnictwo Wykonawcy w zebraniach informacyjnych dla stron, a także w wyłożeniu przygotowanego operatu do publicznego wglądu, przyjmowaniu i rozstrzyganiu uwag do operatu wniesionych przez uprawnione podmioty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
4.5.5.) Wartość części: 148222 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 114 300,00 zł brutto, natomiast kwota najkorzystniejszej oferty w zakresie wynosi 264 573,00 zł. brutto.
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie podlega unieważnieniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252396 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252396 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252396 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geopartner Geomatics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833223904
7.3.3) Ulica: Szcęśliwa 40c/47
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-176
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252396 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 182 400,00 zł brutto, natomiast kwota najkorzystniejszej oferty w zakresie wynosi 293 724,00 zł. brutto.
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie podlega unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych Oddziału Terenowego w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim oraz w Słupsku
- "Rozbiórka obiektów inwentarsko składowych położonych na dz. nr 10/21 obręb Cygusy, gm. Sztum, powiat sztumski, woj. pomorskie"
- Wykonanie okres. przegl. eksploat., czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników zlok. na ter. m. Pruszcz Gdański oraz odbiór i unieszkodliw. odpadów powstających w wyniku tej usługi w 2025 r.
- Pompa do brudnej wody wysokiej wydajności
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
- "Usługi w zakresie dozoru, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych nieruchom. zabudowanych położonych w obr Lubuczewo i Ciemino, powiat słupski, woj. pomorskie"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 279/BŁiI/25/RG_Zakup kontynuacji usługi dostępu i wsparcia producenta dla oprogramowania do analizy ruchu kryptowalut
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP Nr 2206W Krawcowizna - Kąty Wielgi, gm. Strachówka"
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dokumentacja projektowa rozbudowy drogi powiatowej Nr 1811W od msc. Ludwinów, gm. Dąbrówka"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- "Wykonanie podziałów geodezyjnych dotyczących określenia granic administracyjnych Miasta i Gminy Staroźreby"
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych oraz przeprowadzenie audytu zgodności wraz z wdrożeniem dokumentacji dla ZGK Sp. z o.o. w Zielonej Górze
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.