Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa podróży zagranicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa podróży zagranicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58cd8303-1ee9-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Kopleksowa obsługa podróży zagranicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Do poprzedniego postępowania, prowadzonego w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1d2ac35c-13c5-11ed-b950-8227d40187e8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.118.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa podróży dokonywanych w ramach działalności prowadzonej przez
Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie, obejmująca:
1) świadczenie usług sprzedaży biletów lotniczych polegających na: rezerwacji, sprzedaży oraz dostarczaniu biletów
lotniczych oraz pośrednictwa w dokonywaniu reklamacji usług świadczonych przez przewoźnika;
2) świadczenie usług sprzedaży miejsc hotelowych wraz z wyżywieniem poza granicami Polski wraz z prowadzeniem
wszystkich związanych z tym formalności;
3) świadczenie usług sprzedaży sali konferencyjnej poza granicami Polski wraz z bufetem kawowym i wraz z prowadzeniem
wszystkich związanych z tym formalności;
4) świadczenie usług sprzedaży usług cateringowych z lunchem podczas ćwiczeń praktycznych poza granicami Polski wraz
z prowadzeniem wszystkich związanych z tym formalności;
5) świadczenie usług sprzedaży transferów w trakcie podróży zagranicznych, w szczególności na trasach lotnisko – hotel,
hotel – sala konferencyjna, hotel – miejsce ćwiczeń praktycznych (w obie strony) wraz z prowadzeniem wszystkich
związanych z tym formalności;
6) wykup standardowego ubezpieczenia na czas podróży wraz z prowadzeniem wszystkich związanych z tym formalności;
2. W/w usługi realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że usługi
te nie muszą być realizowane jednocześnie (mogą być realizowane niezależnie).
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Usługi sprzedaży biletów lotniczych świadczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać
standardy Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA) w zakresie zakupu biletów lotniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UPHOTEL spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365879222
7.3.3) Ulica: ul. Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.