Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241336/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłonów, gmina Gózd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 7
1.5.2.) Miejscowość: Gózd
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483202097
1.5.8.) Numer faksu: 483202097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gozd.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłonów, gmina Gózd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e035847-166a-4dc8-8721-bd2c0c112483
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027162/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłonów, gmina Gózd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBiI.ZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266071,11
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłonów, gmina Gózd”.
Prace realizowane będą na działce Nr 85 w miejscowości Kłonów.
W ramach zadania należy wykonać między innymi następujące roboty budowlane:
wymiana drzwi zewnętrznych oraz drzwi wewnętrznych w budynku (wraz
z ościeżnicami),
wymiana posadzek i podłóg w pomieszczeniach świetlicy,
wymiana balustrady schodowej,
wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych,
wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach łazienek wraz
z dostarczeniem szafek i osprzętu,
przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
udrożnienie wentylacji grawitacyjnej,
wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem (lampy, gniazdka itp.),
montaż instalacji ogrzewania elektrycznego wraz z osprzętem (grzejniki, zawory itp.),
montaż klimatyzacji w trzech pomieszczeniach świetlicy,
naprawa i przetarcie tynków wewnętrznych oraz wykonanie gładzi szpachlowej,
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian
i sufitów.
Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarach robót stanowiących odpowiednio załączniki nr 11A, 11B do SWZ.
Jeżeli w dokumentacji zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie,
a także zapewnić sprawność eksploatacyjną.
Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 3-5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W celu precyzyjnego określenia zakresu oraz przedmiaru robót do wykonania zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej objętej przedmiotowym postępowaniem oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248204,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575028,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248204,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Instalacje Sanitarne i Gazowe Marian Kępczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670044731
7.3.3) Ulica: Koziegórska 5/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248204,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
- Remont sali w Rogoźnicy na magazyn OC + PP
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





