Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239621/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja serwerowni SP ZOZ MSWiA w Szczecinie w ramach Projektu e-Zdrowie w SP ZOZ MSWiA: rozwój nowoczesnych e-usług publicznych dla pacjentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810733454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 44
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-382
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 43 29 500
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 43 29 501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spzozmswia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzozmswia_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja serwerowni SP ZOZ MSWiA w Szczecinie w ramach Projektu e-Zdrowie w SP ZOZ MSWiA: rozwój nowoczesnych e-usług publicznych dla pacjentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10b953bb-f83c-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
e-Zdrowie w SP ZOZ MSWiA: rozwój nowoczesnych e-usług publicznych dla pacjentów2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35530,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu nr 1 obejmuje wykonania osuszenia i naprawy ściany zewnętrznej serwerowni zapasowej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 44.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2a do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia i STWiORB, stanowiące odpowiednio załączniki nr 6 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 10327,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu nr 2 obejmuje dostawę zasilacza awaryjnego (UPS).2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2b do SWZ oraz Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego UPS, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 25203,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37377,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37377,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37377,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „ZGODA" Jarosław Zgoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810047664
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 32/U
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-132
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ZGODA" JAROSŁAW ZGODA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ZGODA" JAROSŁAW ZGODA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37377,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu nr 2 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 51 przy ul. Jodłowej 21 w Szczecinie w procedurze "zaprojektuj i wybuduj"
- "Wykonanie dok. projektowej dla budowy Schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z Działem Pomocy Osobom Bezdomnym i archiwum, zlokalizowanych w Szczecinie
- Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych wraz z wymianą instalacji wodnej i kanalizacyjnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku biurowym nr 3 w Lubieszynie 11i.
- REALIZACJA ZALECEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PPOŻ. W REJONIE DZIAŁANIA SOI SZCZECIN I SOI STARGARD
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.