Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233013/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00253710/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Przedszkola Samorządowego w Międzylesiu – 2 etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Przedszkola Samorządowego w Międzylesiu – 2 etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c29ca8-c3b2-4b8b-bd8e-4d0cb593ff5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048505/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont Przedszkola Samorządowego w Międzylesiu – 2 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem przedsięwzięcia jest zadanie pn.: „Remont Przedszkola Samorządowego w Międzylesiu – 2 etap” w ramach którego należy wykonać roboty budowlane polegającą na przystosowanie obiektu do przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynku.
3.2. Lokalizacja: Samorządowe Przedszkole w Międzylesiu, 57-530 Międzylesie, ul. Wojska Polskiego 25, działka nr 328/5.
3.3. Przedsięwzięcie obejmuje:
a) Budowę przyłącza wodnego spełniającego niezbędną dostawę wody dla bezpieczeństwa przed pożarem.
b) Budowę wewnętrznej instalacji hydrantowej.
3.4. Opis stanu istniejącego
Budynek został wybudowany przed 1945 rokiem. Budynek dwu-kondygnacyjny z podpiwniczeniem i poddaszem użytkowym. Wybudowany w technologii tradycyjnej murowano-drewnianej z dachem stromym „kopertowym”. Jest budynkiem zabytkowym. Wyposażenie instalacyjne to: instalacja wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do miejskiej kanalizacji sanitarnej, elektryczna oświetlenia i siły, odgromowa, instalacje teletechniczne, centralnego ogrzewania grzejnikowego wodnego z ciepłem dostarczanym w układzie hybrydowym.
Budynek posiada konstrukcję murowano – drewnianą, są to:
- ściany murowane z kamienia i cegły na zaprawie wapiennej i wapienno-cementowej,
- stropy: nad piwnicami sklepienia ceglane na belkach stalowych i strop płaski ceramiczno-żelbetowy, klatkę schodową (biegów i spoczników) stanowią sklepienia na belkach stalowych, nad parterem stropy płaskie ceramiczno-żelbetowe, centralna nawa wychodząca z klatki schodowej na poziomach 1-piętra przykryta jest stropem ceramiczno-żelbetowym, na poziomie 2-piętra (poddasza) przykryta jest stropem żelbetowym typu WPS na belkach stalowych, nawy boczne nad salami 1-piętra przykrywają drewniane stropy ze ślepym pułapem, nad kozubem klatki schodowej przykrywa drewniany strop (nagi). Wszystkie stropy i sklepienia posiadają wyprawy wapienno-cementowe sufitów.
- dach wykonany na drewnianej więźbie z deskowaniem i pokryciem powlekaną blachą panelową.
- stolarka okienna PCW z podwójną szybą.
- stolarka drzwiowa z różnych materiałów; drzwi drewniane, drzwi z materiałów drewnopochodnych, drzwi aluminiowe, drzwi stalowe.
- posadzki: w poziomie piwnic posadzki lastrico, terrakota, cementowe, rulony pcw, w poziomie parteru i 1-piętra posadzki z rulonu PCW, terrakoty, parkietu drewnianego i lastrico, w poziomie 2-piętra (poddasza) strychy posiadają drewniane podłogi, pomieszczenia na wprost klatki schodowej posadzki z rulonu PCW i terrakoty, klatka schodowa posiada w poziomie piwnic stopnice kamienne i betonowe, w poziomie parteru i 1-piętra rulon PCW na drewnianych odeskowaniach stopni i spoczników, główne wejście do budynku posiada schody i spocznik z kamienia, wyjście ogrodowe stanowią schody z okładziną z terrakoty.
- wyposażenie technologiczne: budynek posiada w poziomie piwnic kuchnię połączoną
z parterem i 1-piętrem małą windą żywnościową do pomieszczeń aneksów kuchennych.
- wyposażenie instalacyjne: instalacja wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej
z odprowadzeniem do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, elektryczna oświetlenia
i siły, odgromowa, instalacje teletechniczne, instalację centralnego ogrzewania grzejnikowego wodnego – zasilaną układem hybrydowym zestawu zewnętrznej pompy ciepła z kotłem gazowym,
- zewnętrzne ściany budynku posiadają od strony pomieszczeń (wewnętrzną) izolację termiczną (wymóg ochrony substancji zabytkowej budynku),
- wyprawy ścian i sufitów: w piwnicach tynki wapienno-cementowe oraz okładziny
z płytek ceramicznych,
- w poziomie parteru, 1-piętra i części 2-piętra tynki wapienno-cementowe oraz okładziny z płytek ceramicznych i płyt kartonowo-gipsowych, w pomieszczeniach WC wydzielenia kabin z tworzywa, w pomieszczeniach strychowych 2-piętra ściany kolankowe mają wyprawę wapienno-cementową a sufity i ścianki działowe są drewniane.
3.5. Zestawienie parametrów technicznych budynku głównego:
Parametr Ilość j.miary
Powierzchnia zabudowy 338,0 m2
Powierzchnia użytkowa 967,61 m2
Powierzchnia posadzek 1000,87 m2
Kubatura 4690,00 m3
3.6. Zakres prac remontowych
Remont budynku przedszkola samorządowego w Międzylesiu przy ul. Wojska Polskiego 25 w Międzylesiu ma na celu dostosowanie budynku do wymogów przepisów przeciwpożarowych – zgodnie z postanowieniami Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu (nr WZ.52840.111.2.2023 z dnia 05.05.2023 r.; nr WZ.52840.111.3.2023 z dnia 05.05.2023 r., WZ.52840.111.4.2023 z dnia 05.05.2023 r.) – załącznik nr 10 do SWZ oraz dokumentacją pn.: „EKSPERTYZA TECHNICZNA Rzeczoznawcy budowlanego i Rzeczoznawcy budowlanego autorstwa inż. Edward Knapczyk, mgr inż. Grzegorz Kułak, Wałbrzych, kwiecień 2023 r.” – załącznik nr 8, nr 9.
Szczegóły techniczne zawarte są w Projekcie technicznym pn. „Remont wewnętrzny budynku”, grudzień 2023, autor: inż. Franciszek Łuszczki – załącznik nr 11 i nr 12 do SWZ.
3.6.1. Drugi etap remontu obejmuje:
3.6.1.1. Przyłącze wodne obejmujące elementy:
a) Zasuwę
b) Naziemny hydrant fi 80mm na odejściu od rurociągu przyłącza z podwójnym zamykaniem, rury stalowe ocynkowane wg normy PN-/H-74200.
c) Włączenie do istniejącego zestawu wodomierzowego
d) Mechaniczny Zawór pierwszeństwa wody pożarowej.
3.6.1.2. Wewnętrzna instalacja hydrantowa obejmująca elementy:
a) Rury stalowe ocynk łączone łącznikami metalowymi (mufki, kolana, trójniki).
b) Hydranty naścienne na każdym piętrze budynku w ilości łącznej 4 szt, (DN25, wyposażone wężem półsztywnym o długości 20,0m)
c) Zabezpieczenia przejścia instalacyjnego rurociągów wodnych (o średnicy większej niż fi 40mm) szczelnymi atestowanymi otulinami zabezpieczającymi przed przenikaniem pożaru przez ściany i stropy.
3.6.1.3. Wymianę wewnętrznych ścianek działowych ze szklanych "luxferów" na ścianki działowe z pustaków szklanych zapewniających odporność ogniową w klasie EI30 wraz z drzwiami aluminiowymi z naświetlem do pomieszczeń nr 7, nr 10 albo z innego materiału o równoważnych parametrach.
3.6.1.4. Dołączenie dokumentacji badań i atestów:
Instalację przyłącza wody i wewnętrzną instalację wody hydrantowej należy poddać procedurze szczelności, płukania i oznakowania ich przebiegów z dołączeniem odpowiedniej dokumentacji i atestów materiałowych.
3.7. Załączniki
3.7.1. Ekspertyza techniczna PPOZ - Załącznik nr 8 do SWZ
3.7.2. Ekspertyza techniczna PPOZ Rysunki - Załącznik nr 9 do SWZ
3.7.3. Postanowienia DKWPSP - Załącznik nr 10 do SWZ
3.7.4. Projekt Techniczny - Załącznik nr 11 do SWZ
3.7.5. Projekt Techniczny Rysunki - Załącznik nr 12 do SWZ
3.7.6. Przyłącze wodociągowe - Załącznik nr 13 do SWZ
3.7.7. Projekt Budowlany wewnętrznej instalacji ppoż. hydrantowej - Załącznik nr 14 do SWZ
3.7.8. Przedmiar - Załącznik nr 15 do SWZ
3.7.9. Decyzja Zarządu Dróg Powiatowych - Załącznik nr 17 do SWZ
3.8. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na obiekcie wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy żądaniami robót dodatkowych.
3.10. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych , itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych.
3.11. Odbioru wykonania przedmiotu zamówienia dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie. Protokół odbioru końcowego będzie uzupełniony kompletem dokumentacji przewidzianej zakresem wykonania przedmiotu zamówienia, niezbędnym do dopuszczenia do użytkowania przez Państwowe Inspekcje: Straży Pożarnej i Nadzoru Budowlanego.
3.12. Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom, wymogom, które określa art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2021, poz. 12, 13). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prac budowlanych.
3.13. WIZJA LOKALNA
3.13.1. Zamawiający na podstawie art. 132 ust. 2 ustawy Pzp wymaga odbycia przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty, obowiązkowej wizji lokalnej miejsca, w którym będą realizowane roboty budowlane.
3.13.2. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem Franciszkiem Łuszczki, tel. 601-911-663 w godz. 9.00 – 15.00
3.13.3. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Oświadczenie podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór Oświadczenia o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 16 do SWZ. Oświadczenie będzie sporządzone w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego i dołączone do oferty.
3.13.4. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.13.5. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196787,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196787,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196787,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Allfire Agata Bezpalko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691506846
7.3.3) Ulica: Wieczorka 6C/3
7.3.4) Miejscowość: Pyskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie przyłącza wodnego, Wykonanie ścianek ppoż, wykonanie instalacji hydrantowej wewnątrz budynku.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196787,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI MIĘDZYLESIE
- Roztoki - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. cz. 144, 151
- Odbudowa drogi nr 119952D w km 1+717-2+344 w Pisarach
więcej: przetargi MIĘDZYLESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.