eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowa › Dostawa kosiarki samojezdnej na potrzeby ZGKiM w Iłowej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarki samojezdnej na potrzeby ZGKiM w Iłowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Iłowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 377 44 15

1.5.8.) Numer faksu: 68 377 44 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@ilowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zgkim.ilowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kosiarki samojezdnej na potrzeby ZGKiM w Iłowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f51c2f-13cd-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291520/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGKiM.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa kosiarki samojezdnej na potrzeby ZGKiM w Iłowej”.

2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV):
16310000-1


3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej do boisk i pól golfowych na potrzeby ZGKiM w Iłowej.
1) Oferowane przez Wykonawcę urządzenie wraz z osprzętem powinno być
nowe, kompletne, w pełni sprawne i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego.
3) W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów
i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
4) Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Serwis stacjonarny powinien znajdować na terenie Polski w odległości do 250 km od siedziby Zamawiającego, dopuszcza się serwis mobilny, z zastrzeżeniem, że:
a) maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 48 godzin,
b) wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy,
c) Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad przedmiotu zamówienia lub poszczególnych osprzętów, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych,
d) Wykonawca zapewnia minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny sprawowany będzie przez autoryzowanych serwisantów nadzorowany bezpośrednio przez Wykonawcę,
e) o w/w przeglądach Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
f) naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie w miejscu pracy przedmiotu zamówienia – naprawa do 72 godzin licząc od godziny zgłoszenia,
6) Wszelkie koszty dostawy przedmiotu zamówienia wraz z osprzętem do
Zamawiającego ponosi Wykonawca.
7) Miejsce dostawy zamówienia –Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej, ul. Żeromskiego 25, 68-120 Iłowa
8) Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze
specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty.
9) W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 2 operatorów pojazdu/osprzętu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.

Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli OPZ wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, wytrzymałościowych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy zgodnie z OPZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt dostarczy przedmiot zamówienia na adres Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak prawidłowo złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.