eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › "Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 64 58

1.5.8.) Numer faksu: 54 283 64 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ciechocinek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ee3721-4078-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004854/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym, letnie i zimowe utrzymanie chodników, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260690/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace określone w wykazach rzeczowo cenowych stanowiących załączniki do specyfikacji w tym:
- prace porządkowe tj. zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości stałych, w tym opadłych liści z chodników, opasek, krawężników i trawników, bieżące usuwanie ptasich odchodów z ławek w pasach drogowych i chodników, w tym zmywanie zanieczyszczonej nawierzchni,
- zbieranie opadłych gałęzi i nieczystości (papiery, torby foliowe itp. ) z pasów drogowych,
- konserwacja terenów zielonych tj. koszenie (maksymalna wysokość trawy 7cm), grabienie i odchwaszczanie trawników oraz likwidacja kretowin,
- usuwanie przerostów darniny i chwastów z obrzeży trawnikowych, chodników i krawężników,
- usuwanie odrostów przy drzewach, przekopywanie mis,
- wywóz uprzątniętych nieczystości stałych - w tym pokosów trawy, liści do RIPOK udokumentowany kartą przekazania odpadu,
- usuwanie szkód powstałych w wyniku zdarzeń drogowych w zakresie wyrównania terenu, uzupełnienia warstwy ziemi urodzajnej i dosiania trawy,
- zimowe utrzymanie chodników, usunięcie pokrywy śnieżnej, uszorstkowienie nawierzchni,
- usunięcie materiału użytego do uszorstkowienia po ustąpieniu pokrywy lodowej,
- opróżnianie koszy ulicznych
- usuwanie reklam i ogłoszeń umieszczonych bez zgody UM: z drzew i słupów oświetleniowych w pasach drogowych oraz wszelkiego rodzaju „potykaczy” z reklamami z chodników i trawników,
- podcinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających znaki drogowe, lampy uliczne,
- usuwanie odrostów przy drzewach w pasach drogowych do wysokości zapewniającej skrajnię chodnika do wysokości min. 2,5 m
- po okresie zimowym w uzgodnionym terminie przez UM umycie do wysokości 1,5 m metalowych słupów oświetleniowych w pasach drogowych,
- bieżące usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń z słupów oświetleniowych do wys. 1,5 m
- zimowe utrzymanie przystanków autobusowych wymienionych na załączonym wykazie
- zimowe utrzymanie przejść dla pieszych
- wykonanie cięć formujących żywopłotu przy ul. Raczyńskich i Polnej
- wykonanie cięć formujących korony drzew w ulicach:
głogi - Kopernika, Broniewskiego, Raczyńskich ,Widok, Poprzecznej, , Traugutta,
klony – Piłsudskiego, Tężniowej, Chrobrego, Osiedlowej, Norwida, 3-go Maja,
- 4-krotne koszenie w ciągu roku rowu odwadniającego przy ul. Lipnowskiej (ok. 6000m2) i rowu odwadniającego przy ul. Wołuszewskiej (ok. 1500 m2)
- zabezpieczenie i oznakowanie otworów po uszkodzonych włazach, kratkach ściekowych i innych urządzeniach infrastruktury technicznej,
- oczyszczanie wpustów deszczowych na deptaku w Al. Armii Krajowej,
- powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki, włazy nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572362,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572362,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572362,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KPUP „Ekociech” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910015900

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-720

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572362,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.