eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO" na 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO” na 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy

1.3.) Oddział zamawiającego: PCPR w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690646986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 28

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 31 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpowiatdebicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO” na 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda1ba89-5e9e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006320/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGI SPOŁECZNE: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO NA 2022r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pcprpowiatdebicki.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pcprpowiatdebicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu: Wymagania techniczne i organizacyjne, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą: ePUAPu i/lub poczty elektronicznej email: sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zw. dalej RODO) oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U., poz. 2019 ze zm.), zw. dalej Pzp informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica e-mail: sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl, który przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych e-mail: inspektor.odo@onet.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 Pzp).
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, podmioty usług IT u Administratora, organy kontroli.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 Pzp);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKiK.26.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 241200 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie powiatu dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020r. 1740 ze zm.) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
2. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych,
2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1359),
3) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1876 ze zm.)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.:

1)udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2)przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3)pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu – prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami;
4)zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
5)zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6)udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7)przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
8)współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy);
9)sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy);
10)w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy);
11)sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy);
12)w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2);
13)wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy);
14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy);
15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy);
16)współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy);
17)konsultacje przy ocenie sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy);
18)konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy);
19)pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy);
20)pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy);
21)współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy).
4. Inne obowiązki koordynatora:
1) współpraca z instytucjami (w szczególności PCPR - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi);
2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji;
3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę.
4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta;
5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny;
6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
7) Zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy;
8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego.
9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu;
10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach;
11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie;
12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m. in. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP;
13)koordynator zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, jest obowiązany do zachowania w tajemnicy informacji o osobach, do których stosuje się ustawę, oraz członkach ich rodzin, w tym informacji o udzielonej tym osobom pomocy i świadczeniach;
14)zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin;
15)koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy.
16)koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi.
5. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora:
1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3;
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
6. Koordynatorem może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.
7) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki.
7. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej ma prawo do korzystania z poradnictwa zawodowego, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie jego kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego.
8. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 152).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium – Koszt brutto (K) – waga 60pkt. - koszt za miesięczne objęcie jednej rodziny:

Liczona według wzoru: K=(KN brutto/KO brutto)x60pkt.

Gdzie: K- Wartość punktowa kosztu,
KN brutto – Najniższy oferowany koszt brutto,
KO brutto – Koszt oferty ocenianej brutto.

2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka), będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy, którzy wykonywali ww. usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.
Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację. Osobie posiadającej doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka:
a) do 4 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt.
b) powyżej 4 lat do 6 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt.
c) powyżej 6 lat doświadczenia – 40pkt.

2. Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = K + D
3. Suma punktów w kryterium „koszt” i „doświadczenie” wynosi maksymalnie 100pkt.
4. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania.
5. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamówienie zostanie udzielone 5 Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie powiatu dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020r. 1740 ze zm.) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
2. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych,
2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1359),
3) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1876 ze zm.)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.:

1)udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2)przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3)pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu – prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami;
4)zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
5)zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6)udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7)przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
8)współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy);
9)sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy);
10)w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy);
11)sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy);
12)w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2);
13)wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy);
14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy);
15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy);
16)współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy);
17)konsultacje przy ocenie sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy);
18)konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy);
19)pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy);
20)pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy);
21)współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy).
4. Inne obowiązki koordynatora:
1) współpraca z instytucjami (w szczególności PCPR - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi);
2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji;
3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę.
4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta;
5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny;
6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
7) Zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy;
8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego.
9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu;
10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach;
11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie;
12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m. in. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP;
13)koordynator zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, jest obowiązany do zachowania w tajemnicy informacji o osobach, do których stosuje się ustawę, oraz członkach ich rodzin, w tym informacji o udzielonej tym osobom pomocy i świadczeniach;
14)zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin;
15)koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy.
16)koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi.
5. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora:
1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3;
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
6. Koordynatorem może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.
7) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki.
7. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej ma prawo do korzystania z poradnictwa zawodowego, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie jego kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego.
8. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 152).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium – Koszt brutto (K) – waga 60pkt. - koszt za miesięczne objęcie jednej rodziny:

Liczona według wzoru: K=(KN brutto/KO brutto)x60pkt.

Gdzie: K- Wartość punktowa kosztu,
KN brutto – Najniższy oferowany koszt brutto,
KO brutto – Koszt oferty ocenianej brutto.

2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka), będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy, którzy wykonywali ww. usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.
Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację. Osobie posiadającej doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka:
a) do 4 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt.
b) powyżej 4 lat do 6 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt.
c) powyżej 6 lat doświadczenia – 40pkt.

2. Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = K + D
3. Suma punktów w kryterium „koszt” i „doświadczenie” wynosi maksymalnie 100pkt.
4. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania.
5. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamówienie zostanie udzielone 5 Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie powiatu dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020r. 1740 ze zm.) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
2. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych,
2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1359),
3) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1876 ze zm.)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.:

1)udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2)przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3)pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu – prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami;
4)zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
5)zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6)udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7)przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
8)współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy);
9)sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy);
10)w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy);
11)sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy);
12)w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2);
13)wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy);
14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy);
15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy);
16)współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy);
17)konsultacje przy ocenie sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy);
18)konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy);
19)pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy);
20)pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy);
21)współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy).
4. Inne obowiązki koordynatora:
1) współpraca z instytucjami (w szczególności PCPR - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi);
2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji;
3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę.
4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta;
5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny;
6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
7) Zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy;
8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego.
9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu;
10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach;
11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie;
12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m. in. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP;
13)koordynator zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, jest obowiązany do zachowania w tajemnicy informacji o osobach, do których stosuje się ustawę, oraz członkach ich rodzin, w tym informacji o udzielonej tym osobom pomocy i świadczeniach;
14)zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin;
15)koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy.
16)koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi.
5. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora:
1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3;
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
6. Koordynatorem może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.
7) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki.
7. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej ma prawo do korzystania z poradnictwa zawodowego, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie jego kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego.
8. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 152).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium – Koszt brutto (K) – waga 60pkt. - koszt za miesięczne objęcie jednej rodziny:

Liczona według wzoru: K=(KN brutto/KO brutto)x60pkt.

Gdzie: K- Wartość punktowa kosztu,
KN brutto – Najniższy oferowany koszt brutto,
KO brutto – Koszt oferty ocenianej brutto.

2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka), będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy, którzy wykonywali ww. usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.
Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację. Osobie posiadającej doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka:
a) do 4 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt.
b) powyżej 4 lat do 6 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt.
c) powyżej 6 lat doświadczenia – 40pkt.

2. Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = K + D
3. Suma punktów w kryterium „koszt” i „doświadczenie” wynosi maksymalnie 100pkt.
4. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania.
5. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamówienie zostanie udzielone 5 Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie powiatu dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020r. 1740 ze zm.) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
2. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych,
2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1359),
3) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1876 ze zm.)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.:

1)udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2)przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3)pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu – prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami;
4)zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
5)zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6)udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7)przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
8)współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy);
9)sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy);
10)w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy);
11)sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy);
12)w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2);
13)wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy);
14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy);
15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy);
16)współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy);
17)konsultacje przy ocenie sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy);
18)konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy);
19)pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy);
20)pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy);
21)współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy).
4. Inne obowiązki koordynatora:
1) współpraca z instytucjami (w szczególności PCPR - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi);
2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji;
3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę.
4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta;
5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny;
6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
7) Zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy;
8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego.
9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu;
10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach;
11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie;
12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m. in. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP;
13)koordynator zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, jest obowiązany do zachowania w tajemnicy informacji o osobach, do których stosuje się ustawę, oraz członkach ich rodzin, w tym informacji o udzielonej tym osobom pomocy i świadczeniach;
14)zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin;
15)koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy.
16)koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi.
5. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora:
1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3;
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
6. Koordynatorem może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.
7) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki.
7. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej ma prawo do korzystania z poradnictwa zawodowego, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie jego kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego.
8. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 152).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium – Koszt brutto (K) – waga 60pkt. - koszt za miesięczne objęcie jednej rodziny:

Liczona według wzoru: K=(KN brutto/KO brutto)x60pkt.

Gdzie: K- Wartość punktowa kosztu,
KN brutto – Najniższy oferowany koszt brutto,
KO brutto – Koszt oferty ocenianej brutto.

2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka), będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy, którzy wykonywali ww. usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.
Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację. Osobie posiadającej doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka:
a) do 4 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt.
b) powyżej 4 lat do 6 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt.
c) powyżej 6 lat doświadczenia – 40pkt.

2. Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = K + D
3. Suma punktów w kryterium „koszt” i „doświadczenie” wynosi maksymalnie 100pkt.
4. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania.
5. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamówienie zostanie udzielone 5 Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie powiatu dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020r. 1740 ze zm.) stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
2. Świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będą zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 821 ze zm.), oraz powiązanych aktów wykonawczych,
2) ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1359),
3) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1876 ze zm.)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do zadań koordynatora będzie należało w szczególności objęcie opieką do 15 rodzin zastępczych lub rodzinnych domów dziecka, wskazanych przez Zamawiającego tj.:

1)udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2)przygotowanie, we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3)pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu – prowadzenie grupy wsparcia we współpracy z organizatorem pieczy zastępczej i innymi koordynatorami;
4)zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
5)zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6)udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7)przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
8)współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej (art. 15 ust. 1 pkt. 2 ustawy);
9)sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie (art. 47 ust. 6 ustawy);
10)w przypadku rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczny dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 (art. 53 ust. 2 ustawy);
11)sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej (art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy);
12)w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 61 ust. 1 (art. 61 ust. 2);
13)wydawanie opinii dla osoby, która w zastępstwie będzie mogła prowadzić rodzinny dom dziecka w przypadku nieobecności prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 63 ust. 1 ustawy);
14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 (art. 67 ust. 2 ustawy);
15) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 (art. 67 ust. 3 ustawy);
16)współpraca z placówką opiekuńczo-wychowawczą typu rodzinnego (art. 102 pkt. 3 ustawy);
17)konsultacje przy ocenie sytuacji dziecka (art. 130 ust. 1 pkt. 6 ustawy);
18)konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka (art. 133 ustawy);
19)pełnienie funkcji opiekuna usamodzielnienia (art. 145 ust. 3 ustawy);
20)pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia (art. 145 ust. 4 ustawy);
21)współpraca z ośrodkiem adopcyjnym (art. 166 ust. 2 ustawy).
4. Inne obowiązki koordynatora:
1) współpraca z instytucjami (w szczególności PCPR - organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądami, ośrodkami pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno-pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami adopcyjnymi, jednostkami służby zdrowia i innymi);
2) wydawanie opinii o funkcjonowaniu rodziny zastępczej i dziecka w rodzinie zastępczej zgodnie z wymogami Ustawy oraz na żądanie Zleceniodawcy lub na prośbę innych uprawnionych do tego instytucji;
3) wymagana liczba godzin: przeciętnie 11,16 miesięcznie na rodzinę. W przypadku niespełnienia tego warunku wynagrodzenie będzie obniżone proporcjonalnie do ilości faktycznie przepracowanych godzin. Ilość godzin przeznaczonych na udzielanie pomocy danej rodzinie jest zmienna i uzależniona od zaistniałych potrzeb. Oznacza to, że jeśli w danym miesiącu jedna rodzina z uzasadnionych przyczyn nie wymaga znacznego wsparcia koordynatora, a inna rodzina wymaga większej opieki, to niezrealizowana liczba godzin w stosunku do jednej rodziny przechodzi na inna rodzinę.
4) nienormowany termin wykonywania usługi - obejmuje dni powszednie, soboty, niedziele i święta;
5) w czas usługi koordynatora wlicza się pracę w środowisku, kontakt z instytucjami pomocowymi, zdrowotnymi, oświatowymi, policją i sądem oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny;
6) koordynator musi być w pełni dyspozycyjny na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego;
7) Zamawiający ma prawo dokonać zmiany rodzin, wskazanych w danym zadaniu, w którym koordynator będzie świadczył usługę według potrzeb lub w związku z opinią, o której mowa w art. 77 ust. 2 ustawy;
8) koordynator będzie uczestniczył w zespołach zwoływanych przez Zamawiającego.
9) koordynator będzie prowadził dokumentację każdej rodziny i przekazywał Zamawiającemu;
10) koordynator jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach;
11) koordynator zobowiązany jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie;
12) koordynator poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m. in. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP;
13)koordynator zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, jest obowiązany do zachowania w tajemnicy informacji o osobach, do których stosuje się ustawę, oraz członkach ich rodzin, w tym informacji o udzielonej tym osobom pomocy i świadczeniach;
14)zabrania się koordynatorowi pobierać jakichkolwiek opłat od rodzin;
15)koordynator jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu przypadku wszczęcia przeciwko osobie będącej koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej postępowania karnego o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zastosowanie ma art. 13 ustawy.
16)koordynator zobowiązuje się do sporządzania miesięcznych kart pracy z rodziną, które będą załącznikiem do umowy i składania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz do udziału w spotkaniach podsumowujących pracę z rodzinami zastępczymi.
5. Zamawiający będzie wymagać od koordynatora:
1) znajomości przepisów, o których mowa w ust. 3;
2) samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań;
4) nieposzlakowanej opinii;
5) komunikatywności, dyspozycyjności, kultury osobistej, odporności na stres;
6) dokładności, rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
7) umiejętności interpretowania przepisów;
8) umiejętności analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
6. Koordynatorem może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
3) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) nie łączy usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.
7) nie uczestniczy w realizacji świadczeń prowadzonych przez Powiat Dębicki.
7. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej ma prawo do korzystania z poradnictwa zawodowego, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie jego kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego.
8. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym, zgodnie z ustawą z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 152).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium – Koszt brutto (K) – waga 60pkt. - koszt za miesięczne objęcie jednej rodziny:

Liczona według wzoru: K=(KN brutto/KO brutto)x60pkt.

Gdzie: K- Wartość punktowa kosztu,
KN brutto – Najniższy oferowany koszt brutto,
KO brutto – Koszt oferty ocenianej brutto.

2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka), będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawcy, którzy wykonywali ww. usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.
Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację. Osobie posiadającej doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka:
a) do 4 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt.
b) powyżej 4 lat do 6 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt.
c) powyżej 6 lat doświadczenia – 40pkt.

2. Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = K + D
3. Suma punktów w kryterium „koszt” i „doświadczenie” wynosi maksymalnie 100pkt.
4. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania.
5. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamówienie zostanie udzielone 5 Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. - doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozdziałem III ust. 7 SWZ - art. 78 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 3 i 4 ustawy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
2. Do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę̨ składa pełnomocnik - pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta, (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Oświadczenie Wykonawcy, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie:

1) liczby rodzin;
2) zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem systemu miniPortal: http://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.