Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298463/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00332204/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Szkół w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386500404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 587386400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4reda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5458881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-11-42-569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zawadzkiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678-30-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2reda.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Żeromskiego w Redzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882140058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzozowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 30 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3.reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3reda.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Szkół w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fff4ab-5348-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3.ZSP.TP.BN.D.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 513611,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarki 3D wraz z akcesoriami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 36097,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia stanowisk do pracy narzędziowej / technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39113200-9 - Taborety
39151200-7 - Stoły robocze
39160000-1 - Meble szkolne
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 83876,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń i narzędzi oraz materiałów edukacyjnych i oprogramowania.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18142000-6 - Okulary ochronne
19435100-5 - Nici do szycia
22470000-5 - Instrukcje
24910000-6 - Kleje
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
37821000-9 - Pędzle artystyczne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38510000-3 - Mikroskopy
38635000-5 - Teleskopy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42994230-1 - Laminatory
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44192200-4 - Gwoździe
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512300-5 - Młotki
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
44531510-9 - Śruby i wkręty
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 222463,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i sprzętu gospodarstwa domowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39200000-4 - Wyposażenie domowe
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221240-1 - Misy
39223000-1 - Łyżki, widelce
39227110-3 - Igły krawieckie
39241110-7 - Noże stołowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711130-9 - Chłodziarki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711211-1 - Miksery kuchenne
39711330-1 - Elektryczne tostery
39711350-7 - Gofrownice
39711360-0 - Piekarniki
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 80920,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32332100-0 - Dyktafony
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - Słuchawki
32342412-3 - Głośniki
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 90870,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia cz. 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla tej części postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia cz. 3 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla tej części postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia cz. 4 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla tej części postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia cz. 5 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla tej części postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft 365 oraz Adobe - lub równoważnych
- Dostawa drona z osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 mobilnych stanowisk końcowych
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Doposażenie Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.