eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa pojazdów dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382183585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.kurowski@girm.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.girm.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://girm.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdów dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eece34c4-536b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010791/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa 5 pojazdów samochodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania kontrola i egzekwowanie, w zakresie Priorytetu 3. Wspieranie wdrożenia Wspólnej Polityki Rybołówstwa, zawartego w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296883/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
2. Zamówienie jest podzielone na 2 zadania częściowe:
2.1. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 pojazdów typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku.
2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup oraz dostawę pojazdów,
2) dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi w załączniku 4.1. do SWZ - projektem umowy,
3) przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodów z umową, jakości wykonania, funkcjonowania samochodów i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji,

Parametry i dane techniczne pojazdów zostały określone w załączniku nr 8.1. do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 1.
3. Gwarancja i serwis oraz rękojmia dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2:
3.1. przedmiot umowy objęty jest gwarancją jakości oraz serwisem na cały przedmiot umowy na okres 24 miesięcy z zastrzeżeniem, że nw. zakres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert:
3.1.1. okres gwarancji na podzespoły mechaniczne – waga kryterium 10%,
3.1.2. okres gwarancji na perforację blach – waga kryterium 10 %,
3.1.3. okres gwarancji na powlokę lakierniczą = waga kryterium 5 %,
3.2. przedmiot umowy jest objęty rękojmią na okres 24 miesięcy według przepisów art. art. 556 – 5764 w zw. z 609 Kodeksu cywilnego, zgodnie z załącznikiem do SWZ projektem umowy,
3.3. transport przedmiotu umowy w celu realizacji napraw i serwisów gwarancyjnych realizowany jest na koszt Wykonawcy,
4. Odbiór przedmiotu umowy przez Zamawiającego odbędzie się jednorazowo:
- odbiór techniczno – jakościowy przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.
5. Jeżeli w Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie SWZ) lub jej załącznikach mowa jest o pojeździe - rozumie się przez to cały przedmiot zamówienia, w szczególności zakup oraz dostawę nowego pojazdu bez cech używalności.
6. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojazdach powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
7. Jeżeli użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenia, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, zapisy 4.7.1 stosuje się.
7.1. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie w załączniku nr 8.1. oraz 8.2. do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia : znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materiału lub urządzenia (wskazanego nazwą), a jedynie takie wskazania stanowią sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP i określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów) i urządzeń określonych w OPZ i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest :

─ zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia winny być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu,
─ materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w OPZ,
─ materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ,
─ równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
─ Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
.8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów użytkowania, oznakowany w taki sposób aby możliwa była jego identyfikacja.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 295284,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 pojazdu osobowego typu sedan lub liftbeck dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku.
2, Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup oraz dostawę pojazdu,
2) dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi w załączniku 4.2. do SWZ projektem umowy,
3) przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodu z umową, jakości wykonania, funkcjonowania samochodu i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji.

Parametry i dane techniczne pojazdów zostały określone w załączniku nr 8.2. do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2.

3. Gwarancja i serwis oraz rękojmia dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2:
3.1. przedmiot umowy objęty jest gwarancją jakości oraz serwisem na cały przedmiot umowy na okres 24 miesięcy z zastrzeżeniem, że nw. zakres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert:
3.1.1. okres gwarancji na podzespoły mechaniczne – waga kryterium 10%,
3.1.2. okres gwarancji na perforację blach – waga kryterium 10 %,
3.1.3. okres gwarancji na powlokę lakierniczą = waga kryterium 5 %,
3.2. przedmiot umowy jest objęty rękojmią na okres 24 miesięcy według przepisów art. art. 556 – 5764 w zw. z 609 Kodeksu cywilnego, zgodnie z załącznikiem do SWZ projektem umowy,
3.3. transport przedmiotu umowy w celu realizacji napraw i serwisów gwarancyjnych realizowany jest na koszt Wykonawcy,
4. Odbiór przedmiotu umowy przez Zamawiającego odbędzie się jednorazowo:
- odbiór techniczno – jakościowy przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.
5. Jeżeli w Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie SWZ) lub jej załącznikach mowa jest o pojeździe - rozumie się przez to cały przedmiot zamówienia, w szczególności zakup oraz dostawę nowego pojazdu bez cech używalności.
6. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojazdach powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
7. Jeżeli użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenia, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, zapisy 4.7.1 stosuje się.
7.1. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie w załączniku nr 8.1. oraz 8.2. do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia : znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materiału lub urządzenia (wskazanego nazwą), a jedynie takie wskazania stanowią sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP i określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów) i urządzeń określonych w OPZ i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest :

─ zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia winny być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu,
─ materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w OPZ,
─ materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ,
─ równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
─ Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.

8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów użytkowania, oznakowany w taki sposób aby możliwa była jego identyfikacja.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.5.) Wartość części: 128252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie częściowe nr 1 pn. „Dostawa 4 pojazdów typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku” oraz na zadanie częściowe nr 2 pn.: ”Dostawa pojazdu osobowego typu sedan lub liftbeck dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku”, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na zadanie częściowe nr 1 oraz zadanie częściowe nr 2, co czyni koniecznym unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie częściowe nr 1 pn. „Dostawa 4 pojazdów typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku” oraz na zadanie częściowe nr 2 pn.: ”Dostawa pojazdu osobowego typu sedan lub liftbeck dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku”, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na zadanie częściowe nr 1 oraz zadanie częściowe nr 2, co czyni koniecznym unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.