Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117815/01 - Wynik z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi w skali 1:10 000 oraz wprowadzenie kart rejestracyjnych do bazy dla wybranych 10 gmin w 4 powiatach w województwie małopolskim (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi w skali 1:10 000 oraz wprowadzenie kart rejestracyjnych do bazy dla wybranych 10 gmin w 4 powiatach w województwie małopolskim (2 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00fb8ae3-5e8c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 14 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 16 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.122.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi w skali 1:10 000 oraz wprowadzenie kart rejestracyjnych do bazy SOPO dla: wybranych 10 gmin poza karpackich w 4 powiatach (w powiecie wielickim – gminy Kłaj i Niepołomice; w powiecie bocheńskim – gmina Drwina; w powiecie brzeskim – gminy Borzęcin i Szczurowa; w powiecie tarnowskim – gminy Lisia Góra, Radłów, Wierzchosławice, Wietrzychowice i Żabno, z podziałem na dwie części:
1. Część 1: powiat wielicki (gminy: Kłaj oraz Niepołomice) i powiat bocheński (gmina Drwina);
Zgodnie z Instrukcją opracowania Mapy osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi w skali 1:10 000 i Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 4 grudnia 2020r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz. U. z 2020r. poz. 2270).
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
-załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami”;
- załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przewidzianych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi w skali 1:10 000 oraz wprowadzenie kart rejestracyjnych do bazy SOPO dla: wybranych 10 gmin poza karpackich w 4 powiatach (w powiecie wielickim – gminy Kłaj i Niepołomice; w powiecie bocheńskim – gmina Drwina; w powiecie brzeskim – gminy Borzęcin i Szczurowa; w powiecie tarnowskim – gminy Lisia Góra, Radłów, Wierzchosławice, Wietrzychowice i Żabno, z podziałem na dwie części:
1. Część 2: powiat brzeski (gminy: Borzęcin oraz Szczurowa) oraz powiat tarnowski (gminy: Lisia Góra,
Radłów, Wierzchosławice, Wietrzychowice i Żabno);
Zgodnie z Instrukcją opracowania Mapy osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi w skali 1:10 000 i Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 4 grudnia 2020r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz. U. z 2020r. poz. 2270).
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami”;
- załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób przewidzianych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek w zakresie z każdej części, jeżeli wykaże, że:
4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na wykonaniu map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi zgodnie z Instrukcją
opracowania mapy osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi (załącznik nr 4 do
Projektowanych postanowień umowy);
4.2.Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponować zespołem osób, który zostanie skierowany
do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnego za świadczenie usługi, tj. co najmniej:
a) dwiema (2) osobami, posiadającymi doświadczanie w opracowaniu map osuwisk i terenów
zagrożonych ruchami masowymi, z których każda opracowała mapy dla co najmniej
2 gmin/powiatów zgodnie z Instrukcją opracowania mapy osuwisk i terenów zagrożonych
ruchami masowymi w skali 1:10 000 lub zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie informacji
dotyczących ruchów masowych ziemi i wprowadzone do bazy SOPO, które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia.
b) dwiema (2) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz posiadają
kwalifikacje do prac geologicznych - kategoria VI lub VII lub VIII zgodnie z ustawą Prawo
geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2021r. poz. 1420) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska
z dnia 16 grudnia 2016r. w sprawie stażu adaptacyjnego i testu umiejętności w toku
postępowania o uznanie kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie
geologii (Dz. U. z 2016r. poz. 2153).
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie w pkt 4.2 lit. a) i 4.2 lit. b) SWZ tej samej
osoby, tj. osoba wskazana w pkt 4.2 lit. b) może pełnić rolę określoną w pkt 4.2 lit. a) SWZ.
UWAGA 2: Wykonawcy składający ofertę na dwie części muszą wykazać spełnienie warunku
określonego w pkt 4.2 lit a i b oddzielnie dla każdej części. Zamawiający nie dopuszcza
posługiwania się tymi samymi osobami w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w
postępowaniu w części 1 i 2. Jeżeli Wykonawca na spełnienie warunku określonego w pkt 4.2
wykaże dysponowanie tymi samymi osobami/osobą w zakresie części 1 i 2 Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit b.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji,
uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo opisana w SWZ pkt 12. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami § 12 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 3 ogranicza do 1 ( jednej) liczbę części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy.2. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia jeden Wykonawca miałby uzyskać większą liczbę części zamówienia niż określona w ust. 1 Zamawiający będzie stosował następujące zasady, w celu wyboru części której realizację powierzy Wykonawcy:
2.1. Zamawiający zbada, który zespół wyznaczony do realizacji zamówienia dla Części I i II, wskazany przez Wykonawcę w Załączniku 3a, zgodnie z zasadami określonymi w ramach kryterium oceny ofert w ust.18.4 pkt 2 SWZ, dla danej części dysponuje większym doświadczeniem. Zamawiający zbada jakie doświadczenie mają poszczególne zespoły na podstawie sumy punktów cząstkowych uzyskanych zgodnie z zasadami określonymi w ramach kryterium oceny ofert w ust.18.4 pkt 2 SWZ.
2.2. Jeżeli zespoły wskazane do realizacji zamówienia dla Części I i II będą posiadały identyczne doświadczenie (identyczna ilość punktów cząstkowych) Zamawiający do oceny przyjmie ogólną liczbę kart wprowadzonych do bazy SOPO przez zespoły wyznaczone do realizacji Zamówienia wykazane w Załączniku 3a „WYKAZ OSÓB z których doświadczenia będzie korzystał Wykonawca przy realizacji zamówienia” (tabela 2).
2.3. Jeżeli Zamawiający na podstawie zasad określonych w pkt 2.1- 2.2 nie będzie mógł dokonać wyboru
oferty tylko dla jednej Części, której realizację powierzy Wykonawcy, unieważni postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6. jako obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





