eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Rewitalizacja Osiedla Słonecznego w Dębicy Etap I (2)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Osiedla Słonecznego w Dębicy Etap I (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umdebica@um.debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Osiedla Słonecznego w Dębicy Etap I (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2391ee0b-dbaf-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017195/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rewitalizacja parku Słonecznego w Dębicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11689087,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7358091,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych rewitalizacji Parku Słonecznego w Dębicy poprzez budowę obiektów małej architektury wraz z instalacją elektryczną, kanalizacją sanitarną oraz kanalizacją deszczową, systemem monitoringu, budową oświetlenia parku w tym miedzy innymi: budowę obiektów zabawowych, budowę obiektów rekreacyjno – sportowych, budowę obiektów terenowych do organizacji zabaw, budowę ciągów pieszo – rowerowych, remont istniejącej fontanny, rozbiórkę
i budowę nowego postumentu „IGLOOPOL”, rozbiórkę muszli koncertowej.
Zakres zadania obejmuje między innymi powstanie stref funkcjonalno – użytkowych przeznaczonych dla określonej grupy odbiorców w oparciu o dokumentację projektową i dokumentację przetargową oraz rozbiórkę i budowę nowego postumentu „IGLOOPOL” :
I. Strefa seniora z fontanna- budowa obiektów rekreacyjno – sportowych, terenowych oraz uzupełniających:
Powierzchnia strefy – ok. 1732,4 m2
Powierzchnia fontanny – ok. 157,21 m2
Powierzchnia utwardzona o nawierzchni betonu asfaltowego – ok. 146,02 m2,
Powierzchnia utwardzonej nawierzchni mineralnej – ok. 395,397 m2.
I. II. Strefa siłowni zewnętrznej – budowa obiektów rekreacyjno – sportowych:
Powierzchnia II strefy – ok. 1266,63 m2
Powierzchnia utwardzonej nawierzchni z betonu asfaltowego – ok. 27,42 m2,
Powierzchni utwardzonej nawierzchni natryskowej poliuretanowej – ok. 75,49 m2
Powierzchnia utwardzonej nawierzchni mineralnej – ok. 187,84 m2.
II. III. Strefa amfiteatru – budowa obiektów uzupełniających:
Powierzchnia III strefy – ok. 2627,58 m2,
Powierzchnia utwardzona o nawierzchni betonu asfaltowego – ok. 1491,31 m2,
Powierzchnia utwardzonej nawierzchni mineralnej – ok. 2253,82 m2.
III. IV. Strefa górek- budowa obiektów terenowych do organizacji zabaw:
Powierzchnia IV strefy – ok. 2 765,42 m2,
Powierzchnia utwardzonej nawierzchni mineralnej – ok. 832,28 m2. .
V Strefa rekreacyjna budowa postumentu.
VI. Strefa placu zabaw – wykonanie nawierzchni natryskowej poliuretanowej wraz z ogrodzeniem
Powierzchnia VI strefy – ok. 1029,85 m2,
Powierzchnia utwardzonej nawierzchni natryskowej poliuretanowej ok. 712,21 m2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4840075,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5932717,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4840075,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „TRANSKOP“ Spółka Cywilna M.M.Smoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8720012739

7.3.3) Ulica: Gołęczyna 45

7.3.4) Miejscowość: Pilzno

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4840075,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane w ramach programu POLSKI ŁAD

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.