eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa odzieży medycznej i roboczej, TP-228/21/JP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odzieży medycznej i roboczej, TP-228/21/JP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-781

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 22/ 57 09 454

1.4.8.) Numer faksu: 22/ 57 09 454

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.petrykowska@pib-nio.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319403

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00292360/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:

Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu (dalej jako „System”, „Platforma”) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa, z zastrzeżeniem rozdziału XV pkt 2) oraz rozdziału XIX (próbki oferowanego produktu) SWZ.

W zakresie Części nr 1, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnych próbek do części nr 1, poz. 1 i 5, (produktów zgodnych z opisem w Załączniku nr 2.1 do SWZ), które należy złożyć/przesłać do Działu Zamówień Publicznych, pok. 001, ul. Wawelska 15b, 02-034 Warszawa. Zgodnie z zapisami SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.
2) w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.

Po zmianie:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.

2) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnych próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze,
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze.

Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.
2) w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze
Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.

Po zmianie:
1) w zakresie części:
• części nr 1-7: materiałów producenta lub dystrybutora, tj. katalogów, folderów, ulotek dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego
• część nr 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 2: informacja o sposobie konserwacji, deklaracje zgodności wyrobu;
• część nr 3: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 4, pozycja 1: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonano wyrób, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 5: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 6: deklaracja zgodności wyrobu;
• część nr 7: karta techniczna parametrów tkaniny z której wykonane są wyroby, deklaracja zgodności wyrobu.

2) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnych próbek do części nr 1:
• pozycja 1 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze,
• pozycja 5 – 1 komplet (bez logo) w dowolnym rozmiarze.

Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z załączonym tłumaczeniem na język polski.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-17 09:00

Po zmianie:
2021-12-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-17 10:00

Po zmianie:
2021-12-28 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-15

Po zmianie:
2022-01-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.