eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji - wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257595300

1.5.8.) Numer faksu: 257584025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/535483

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c7dfe4-43a9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000250/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni przyrodniczych do nauczania metoda eksperymentu w ramach projektu „Torami nowej edukacji – ..."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96823,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia pracowni przyrodniczych dla placówek oświatowych ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
3. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część 1 – Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej do Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w pkt 1a-1b Załącznika 5 do SWZ.
4. Dostarczany w ramach niniejszego zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dostarczony w oryginalnym opakowaniu, oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami, a jego jakość powinna odpowiadać wymaganiom polskich norm oraz norm branżowych oraz być zgodny z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Zestawieniu ilościowo – cenowym stanowiącym jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien pochodzić z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne gwarancje producenta oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
9. Wykonawca dokona montażu sprzętu wraz z uruchomieniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
10. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego wyposażenia.
11. Na dostarczony sprzęt w części 1 wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.5.5.) Wartość części: 67040,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia pracowni przyrodniczych dla placówek oświatowych ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
3. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część 2 – dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10 w Mińsku Mazowieckim
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w pkt 2 Załącznika nr 5 do SWZ.
4. Dostarczany w ramach niniejszego zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dostarczony w oryginalnym opakowaniu, oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami, a jego jakość powinna odpowiadać wymaganiom polskich norm oraz norm branżowych oraz być zgodny z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Zestawieniu ilościowo – cenowym stanowiącym jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien pochodzić z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne gwarancje producenta oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
9. Wykonawca dokona montażu sprzętu wraz z uruchomieniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
10. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego wyposażenia.
11. Na dostarczony sprzęt w części 2 wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 29783,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 260 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 t.j.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia część 1 ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W części 1 przedmiotowego postępowania do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego zostały złożone 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 81 812,22 zł brutto. Natomiast Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert w prowadzonym postępowaniu wskazał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia tj. 65 100,00 zł. Złożona zatem oferta przewyższa budżet Zamawiającego.
W chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do ceny złożonej oferty. Z uwagi na powyższe oraz na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowej części postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78999,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148350,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34999,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41589,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH Energia s.c. P. Wielgo H. Widomski - Hubert Widomski wspólnik spółki - pełnomocnik

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PH Energia s.c. P. Wielgo H. Widomski - Przemysław Wielgo - wspólnik spółki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.