eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowina Tatrzańska › Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowina Tatrzańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 144

1.5.2.) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugbukowinatatrzanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbukowinatatrzanska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-741bdd61-0389-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043433/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest wspólfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZW.271.1.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV w zakresie instalacji c.o. i kotłowni realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:
1) Modernizacja istniejącej kotłowni olejowej.
2) Instalacja pompy ciepła do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej.
3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
4) Wykonanie robót elektrycznych na potrzeby kotłowni i zasilania pompy ciepła.
5) Wdrożenie systemu zarządzania energią.
6) Roboty odtworzeniowe.
3. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt:
a) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej” branża: sanitarna, (Szkoła Podstawowa w Bukowinie Tatrzańskiej), opracowana przez mgr inż. Tomasza Drzewickiego z kwietnia 2023 r.
b) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – Instalacje elektryczne kotłowni, branża elektryczna, opracowany przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
3) Specyfikacja techniczna:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża: sanitarna, (Szkoła Podstawowa w Bukowinie Tatrzańskiej), opracowana przez mgr inż. Tomasza Drzewickiego z kwietnia 2023 r.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża: elektryczna – instalacja elektryczna kotłowni, (Szkoła Podstawowa w Bukowinie Tatrzańskiej), opracowana przez mgr inż. Tomasza Kozulę z kwietnia 2023 r.
4) Przedmiar robót,
a) Przedmiar robót, branża: sanitarna, (Szkoła Podstawowa, Bukowina Tatrzańska), opracowana przez mgr inż. Tomasza Drzewickiego z kwietnia 2023 r.
b) Przedmiar robót, branża elektryczna – instalacja elektryczna kotłowni, opracowany przez mgr inż. Tomasza Kozulę z kwietnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

39370000-6 - Instalacje wodne

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 2021807,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV w zakresie ocieplenia, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:

1) Ułożenie folii podposadzkowej.
2) Ocieplenie stropu poddasza styropianem grb. 25 cm w dwóch warstwach 10 cm i 15 cm.
3) Wykonanie wylewki zabezpieczającej grb. 5 cm.
4) Roboty porządkowe i towarzyszące.
3. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt wykonawczy „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Bukowinie Tatrzańskiej”, opracowany przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. – w części dotyczącej docieplenia stropu.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Bukowinie Tatrzańskiej” – branża architektoniczna, opracowana przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r.
4) Przedmiar robót, opracowany przez mgr inż. Stefana Saternusa z 05.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261410-1 - Izolowanie dachu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 158872,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV w zakresie stolarki, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:

1) Wymiana stolarki okiennej.
2) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
3) Wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.
4) Wykonanie robót odtworzeniowych wewnętrznych.
3. Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Białce Tatrzańskiej”, opracowana przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. – w części dotyczącej wymiany stolarki.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Białce Tatrzańskiej, opracowana przez mgr inż. arch. Michała Kwiatkowskiego z 20 kwietnia 2023 r. – w części dotyczącej wymiany stolarki.
4) Przedmiar robót, opracowany przez mgr inż. Stefana Saternusa z 05.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1625989,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV iw zakresie oświetlenia, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:

1) Wymiana opraw oświetleniowych.
2) Instalacja opraw awaryjnych i ewakuacyjnych.
3) Rozdzielnie i sieci elektryczne.
4) Roboty odtworzeniowe.
Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku”, branża: elektryczna, opracowany przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – modernizacja oświetlenia wewnętrznego budynku …”, branża: elektryczna, opracowana przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 525951,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna budynku SP w Bukowinie Tatrzańskiej z dopuszczeniem ofert częściowych: instalacja c.o. i kotłownia, ocieplenie, stolarka, oświetlenie, instalacja PV iw zakresie instalacji PV, realizowana w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych w Gminie Bukowina Tatrzańska: budynku szkoły w Bukowinie Tatrzańskiej i budynku szkoły w Białce Tatrzańskiej" , współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I: Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1: Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.
W ramach modernizacji systemu ogrzewania wykonane zostaną następujące roboty:

1) Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku szkoły.
2) Budowa wewnętrznej linii kablowej do powiązania projektowanej mikroinstalacji z instalacją elektryczną budynku.
3) Budowa linii kablowej do powiązania projektowanej mikroinstalacji z siecią informatyczną budynku.
Zakres rzeczowy robót określa specyfikacja warunków zamówienia, znak: IZW.271.1.12.2023, w szczególności:
1) SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu i załącznikami.
2) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – Instalacja fotowoltaiczna o mocy 8,55kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej, opracowana przez Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej – Instalacja fotowoltaiczna o mocy 8,55kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej” opracowana przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.
4) Przedmiar robót, branża: elektryczna opracowany przez mgr inż. Tomasza Kazulę z kwietnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 71109,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1709700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowo Projektowy "Brzeźny" Paweł Brzeźny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352381909

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1709700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zadanie częściowe nr 2 nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2362231,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2362231,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2362231,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Stolarki PCV i Aluminium Małgorzata Cechini sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342972715

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2362231,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694895,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694895,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694895,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PE2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352859251

7.3.4) Miejscowość: Sromowce Niżne

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694895,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu na zadanie częściowe nr 5 oferty
podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.