eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w PSP nr 1 i PSP nr 4 oraz zorganizowanie 3 konferencji w ramach projektu "Szkoły dobrego klimatu .."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w PSP nr 1 i PSP nr 4 oraz zorganizowanie 3 konferencji w ramach projektu "Szkoły dobrego klimatu .."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w PSP nr 1 i PSP nr 4 oraz zorganizowanie 3 konferencji w ramach projektu "Szkoły dobrego klimatu .."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497add42-4afe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279679/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.1.4.ED.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444775,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres usług:
PSP nr 1 w Kozienicach:
1. Warsztaty dla uczniów klas I-III: realizacja 3 rodzajów tematycznych warsztatów ,łącznie 390 warsztatów, 265 uczestników w latach 2021-2023 oraz 390 godzin pracy nauczycieli w latach 2021-2023, zgodnie z załączonym opisem warsztatów (załącznik nr 1a)
2. Warsztaty dla uczniów klas IV-VIII: realizacja 2 rodzajów tematycznych warsztatów, łącznie 390 godzin, 240 uczestników warsztatów w latach 2021-2023 oraz 390 godzin pracy nauczycieli w latach 2021-2023, zgodnie z załączonym opisem warsztatów (załącznik nr 1b)
3. Wykonawca zapewni materiały związane z realizacją warsztatów w klasach I-III, zgodnie z opisem warsztatów (załącznik nr 1a)
4. Wykonawca zapewni materiały związane z realizacją warsztatów w klasach IV-VIII, zgodnie z opisem warsztatów (załącznik nr 1b)
5. Realizacja 4 rodzajów tematycznych konkursów, łącznie 12 konkursów. Wykonawca zapewni również nagrody w konkursach, zgodnie z załączonym opisem konkursów. Łączna ilość nagród w konkursach nie mniej niż 258 nagród. Łączny czas pracy nauczycieli 180 godzin w latach 2021-2023 (załącznik nr 1c)
PSP nr 4 w Kozienicach:
1. Warsztaty dla 6-latków: realizacja 9 tematycznych warsztatów – 3 godziny każdy warsztat, łącznie 36 tematycznych warsztatów w latach 2021-2023 oraz 108 godzin pracy nauczycieli. W tym przedziale wiekowym weźmie udział 4 grupy po 13 uczestników każda (łącznie 52 uczestników). Elementem składowym 3 warsztatów jest także przeprowadzenie konkursu – w opisie warsztatów Zamawiający doprecyzował regulamin konkursów oraz nagrody. Łącznie Wykonawca zrealizuje 6 konkursów w latach 2021-2023 (załącznik nr 2a)
2. Warsztaty dla uczniów klas I-IV: realizacja 16 tematycznych warsztatów – 3 godziny każdy warsztat, łącznie 304 tematyczne warsztaty w latach 2021-2023 oraz 912 godzin pracy nauczycieli. We wskazanym przedziale wiekowym weźmie udział 19 grup po 13 uczestników (łącznie 247 uczestników). W każdej grupie zrealizowanych zostanie 8 warsztatów w tym konkursy. Wykonawca zrealizuje 4 konkursy tematyczne – łącznie 22 konkursy w latach 2021-2023. Każda grupa realizować będzie projekt w cyklu dwuletnim, co daje w sumie 16 warsztatów 3-godzinnych dla każdej z 19 grup (załącznik nr 2a)
3. Warsztaty dla uczniów klas V-VIII: realizacja 32 tematycznych warsztatów – 3 godziny każdy warsztat, łącznie 80 tematycznych warsztatów w latach 2021-2023 oraz 240 godzin pracy nauczycieli. We wskazanym przedziale wiekowym weźmie udział 5 grup po 13 uczestników (łącznie 65 uczestników). Każda grupa realizować będzie projekt w cyklu dwuletnim, co daje w sumie 16 warsztatów 3-godzinnych dla każdej z 5 grup. W każdej grupie zrealizowanych zostanie 8 warsztatów w tym 2 konkursy. Wykonawca zrealizuje 8 konkursów tematycznych – łącznie 20 konkursów w latach 2021-2023 (załącznik nr 2a)
4. Wykonawca zapewni materiały i pomoce związane z realizacją warsztatów w grupie 6-latków, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w opisie warsztatów (załącznik nr 2a)
5. Wykonawca zapewni materiały związane z realizacją warsztatów w klasach I-IV, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w opisie warsztatów (załącznik nr 2a)
6. Wykonawca zapewni materiały związane z realizacją warsztatów w klasach V-VIII, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w opisie warsztatów (załącznik nr 2a)
7. Wykonawca zapewni nagrody we wszystkich konkursach (grupa 6-latków, klasy I-IV, klasy V-VIII) zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w opisie konkursów. Łączna ilość nagród w konkursach nie mniej niż 516 nagród. (załącznik nr 2a)
Konferencje: miejsce konferencji Centrum Kulturalno-Artystyczne w Kozienicach
Wykonawca zapewni po 4 prelegentów na każdą z 3 konferencji – otwierającą, śródterminową oraz zamykającą zgodnie z poniższą tematyką:
1.Konferencja otwierająca projekt – termin konferencji będzie powiązany z datą podpisania umowy dotacji na realizację projektu (otrzymaniem dofinansowania) – planowany termin grudzień 2021 r. Konferencja zawierać będzie następujące komponenty:
Panel ogólny/naukowy:
- prezentacja Norweskiego Mechanizmu Finansowego, wskazanie obszarów wsparcia NMF, podkreślenie wartości dodanej oraz znaczenia wsparcia w ramach NMF,
- prezentacja działań projektowych, etapów realizacji projektu oraz rezultatów projektu,
- wskazanie roli władz lokalnych/publicznych w realizacji działań mających na celu podniesienie świadomości społecznej w zakresie wpływu zmian klimatu,
- prelekcja poprowadzona przez Partnera z Norwegii, NILU Norsk institutt for luftforskning (Norwegian Institute for Air Research), prelekcja on-line poświęcona tematyce ochrony środowiska w aspekcie zmian klimatycznych – dobre praktyki w zakresie rozwiązań zielonych przeciwdziałających zmianom klimatu
- podsumowanie części ogólnej, naukowej.
Materiały promocyjne: każdy z uczestników Konferencji otrzyma materiały promocyjne związane z tematyką ekologiczną, a w szczególności podnoszące świadomość społeczną w zakresie zachodzących zmian klimatu.
2. Konferencja śródterminowa projektu – termin realizacji konferencji – w trakcie realizacji prac budowlanych zaplanowanych w projekcie (planowany termin wrzesień 2022 r.)
Konferencja zawierać będzie następujące komponenty:
Panel ogólny:
- informacja na temat dofinansowania projektu z Norweskiego Mechanizmu Finansowego, wskazanie obszarów wsparcia NMF, podkreślenie wartości dodanej oraz znaczenia wsparcia w ramach NMF,
- prezentacja zakresu zrealizowanych prac budowlanych projektowych – stopień zaawansowania realizacji,
- prezentacja zakresu działań edukacyjnych powiązanych z działaniami inwestycyjnymi – „Zielone ogrody” jako narzędzie edukacji,
- działania podnoszące świadomość w kwestii ograniczania zmian klimatu i adaptacji do ich skutków,
- prezentacja praktycznych aspektów realizacji działań służących wypełnianiu przez administrację publiczną krajowych i unijnych celów odnoszących się do łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do ich skutków,
- prelekcja poprowadzona przez Partnera z Norwegii, NILU Norsk institutt for luftforskning (Norwegian Institute for Air Research), prelekcja on-line poświęcona tematyce ochrony środowiska w aspekcie zmian klimatycznych – dobre praktyki w zakresie rozwiązań zielonych przeciwdziałających zmianom klimatu
- podsumowanie konferencji.
Panel warsztatowy:
- zmiany klimatyczne – wpływ na bioróżnorodność (warsztaty prowadzone przez Lasy Państwowe, lokalnych aktywistów ekologicznych, pracowników Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Kozienicach).
Materiały promocyjne: każdy z uczestników konferencji otrzyma materiały promocyjne i informacyjne podnoszące świadomość społeczną w zakresie zachodzących zmian klimatu.
3. Konferencja – zamykająca projekt - termin konferencji będzie powiązany z datą zakończenia realizacji zadania (planowany termin październik 2023 r.)
Spotkanie na terenie Beneficjentów Projektu – SP 1 i SP 4 w Kozienicach – prezentacja zakończonych prac.
Panel ogólny:
- informacja na temat dofinansowania projektu z Norweskiego Mechanizmu Finansowego, wskazanie obszarów wsparcia NMF, podkreślenie wartości dodanej oraz znaczenia wsparcia w ramach NMF,
- prezentacja zakresu zrealizowanych założeń i działań projektowych w ramach projektu oraz pokazanie ich wpływu na lokalna społeczność,
- prezentacja znaczenia tworzenia i rozwijania lokalnych systemów poprawy mikroklimatu – korzyści wynikające ze zwiększenia powierzchni terenów zielonych i poprawy systemu gospodarowania wodą – prelekcja ekologiczna,
- prelekcja poprowadzona przez Partnera z Norwegii, NILU Norsk institutt for luftforskning (Norwegian Institute for Air Research), prelekcja on-line poświęcona tematyce ochrony środowiska w aspekcie zmian klimatycznych – dobre praktyki w zakresie rozwiązań zielonych przeciwdziałających zmianom klimatu
- podsumowanie konferencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia realizowany przy udziale środków finansowych pochodzących z :
1. Norweskiego Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu - Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków.
2. Budżetu Państwa.
3. Budżetu Gminy Kozienice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.