eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda"Budowa skweru osiedlowego przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa skweru osiedlowego przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa skweru osiedlowego przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663c58a2-e37f-4791-8163-cf8ab9c0fce4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068616/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa skweru osiedlowego przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej” dofinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach budowy skweru osiedlowego przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórki istniejących elementów, wykonanie terenów zielonych, montaż małej architektury, budowę ogrodzeń, budowę nawierzchni utwardzonych, wykonanie nasadzeń roślin wzdłuż pasa drogowego ulicy Obozowej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej” dofinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.
Lokalizacja inwestycji:
Skwer osiedlowy przy ul. Obozowej w Nowej Rudzie, nr ewid. dz. 97/6 (AM-3) obręb 4-Nowa Ruda
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• Rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu
• Prace porządkowe (wywiezienie składowanej ziemi z gruzem, wywiezienie bloków betonowych, wywiezienie gruntu z wierzchniej warstwy drogi gruntowej, wyrównanie terenu)
• Montaż małej architektury (ławki parkowe – 3 rodzaje, kosze na śmieci, przyrządy do zabaw (4 elementy), przyrządy do ćwiczeń, brama wejściowa ze stali w formie okręgu)
• Budowa nawierzchni utwardzonych (wprowadzenie nawierzchni mineralnych z obrzeżem z cegły klinkierowej, wprowadzenie nawierzchni z desek kompozytowych)
• Budowa ogrodzeń
• Posadzenie nowych roślin (posadzenie drzew, krzewów i roślin zielnych na terenie skweru)
• Prace porządkowe ( usunięcie darni, usunięcie zanieczyszczeń, wyrównanie terenu wzdłuż pasa drogowego ulicy Obozowej)
• Posadzenie nowych roślin (przygotowanie terenu, nawiezienie ziemi urodzajnej, posadzenie krzewów wzdłuż pasa drogowego ulicy Obozowej)
2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
3. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załącznikach, o których mowa w pkt 7.
4. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040632,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040632,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linea Verde Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366440563

7.3.3) Ulica: Polna 1

7.3.4) Miejscowość: Cieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040632,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.