Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262087/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO” - Część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MIELNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 6 Marca 35
1.5.2.) Miejscowość: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94-1366-202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsmielno.bip.net.pl/?lang=PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c04c914-3ad8-4846-bdeb-a429d5f4e8781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO” - Część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c04c914-3ad8-4846-bdeb-a429d5f4e878
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00169025/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Mielno" - Część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OUS.260.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227619,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi napraw drobnych "Złota rączka": 2. Głównym celem usługi napraw drobnych jest świadczenie pomocy w nieskomplikowanych, niewymagających specjalistycznej wiedzy ani kwalifikacji oraz niewymagających specjalistycznego sprzętu lub narzędzi, naprawach technicznych w miejscu zamieszkania. Powyższe działania dąży do zapewnienia komfortu, poprawy samopoczucia oraz poprawy jakości życia w miejscu zamieszkania osób, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub inne okoliczności nie są w stanie samodzielnie wykonać określonych czynności. 1. Usługi będą realizowane dla mieszkanek i mieszkańców gminy Mielno zakwalifikowanych do uczestnictwa w projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie Mielno”
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98513000-2 - Usługi siły roboczej dla gospodarstw domowych
98514000-9 - Usługi w gospodarstwie domowym
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279972 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279972 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA "NASZE WSPARCIE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389844340
7.3.3) Ulica: POMORSKA
7.3.4) Miejscowość: BIAŁOGARD
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27997 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji obrazu Józefa Mehoffera "Portret Marszałka Józefa Piłsudskiego", przekazanego na przechowanie przez MKiDN
- Usługa remontu polowego sprzętu kwaterunkowego.
- Obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa Część I - serwis urządzeń UPS GE Część II - serwis urządzeń UPS DELTA
- Dzierżawa urządzeń filtrujących wodę w latach 2026 - 2028 w Oddziale ZUS w Płocku i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców.''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.