Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222022/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej
Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie
Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 0249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50379fcb-3198-4664-8d42-fc9d9b218a771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. DobrejZad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie
Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50379fcb-3198-4664-8d42-fc9d9b218a77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039730/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad 1. Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad 2. Budowa sieci wodociągowej ul Kolejowa w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10893893,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej: Zadanie nr 1 Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie, Zadanie nr 2 Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) dla Zadania nr 1 Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie:
- wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwa wiążącą asfaltową,
- wykonanie zatok postojowych z kostki betonowej kolorowej gr 8 cm,
- wykonanie zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej 15/17,
- wykonanie ścieżki rowerowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo -żwirowych z warstwa ścieralną asfaltową,
- wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwa ścieralną asfaltową,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm,
- wykonanie zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową,
- wykonanie jezdni manewrowej przy zatoce postojowej z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm,
- ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm,
- ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm,
- wykonanie kanału technologicznego,
- ułożenie kanału z rur PP o śr. 300 mm,
- ułożenie kanału z rur PP o śr. 400 mm,
- ułożenie kanału z rur PP o śr. 500 mm,
- ułożenie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm,
- ułożenie studni rewizyjnych betonowych o śr. 1000 mm,
- ułożenie studni rewizyjnych betonowych o śr. 1200 mm,
- demontaż oświetlenia ulicznego,
- budowa linii kablowych oświetleniowych nN 0,4kV,
- budowa słupów oświetleniowych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- dostawa 2 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 1,80 m x 1,20 m o treści zgodnej z wytycznymi dotyczącymi znakowania Zadań dofinansowanych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wraz z montażem w miejscach wskazanych przez Inwestora. Projekt tablicy wymaga akceptacji Inwestora,
- zakres obejmuje również budowę włączenia wewnętrznej ulicy Kolejowej w drogę publiczną zgodnie z załącznikiem.
2) dla Zadania nr 2 - Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu:
- budowa sieci wodociągowej Ø160x9,5 mm wraz z hydrantami nadziemnymi DN80.
Zamówienie obejmuje również:
- zawiadomienie o zamiarze rozpoczęcia budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu,
- złożenie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy ww. organu,
- zapewnienie nadzoru archeologicznego nad realizacją zadania,
- uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia,
- destrukt pozostaje własnością Zamawiającego – po stronie Wykonawcy wywóz frezu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 3km.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8364000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12669758,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8364000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DORBUD Janusz Czyż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730327173
7.3.3) Ulica: Wschodnia 25A
7.3.4) Miejscowość: Krzeczów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-324
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty kanalizacyjne, wodociągowe, elektryczne, brukarskie, bitumiczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8364000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni
- "Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rychłowice"
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji".
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- Park Miejski w Gryfowie Śląskim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.