eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa cateringu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 55 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Warszawskie Centrum Integracji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8433742e-08c4-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/03/WCI/Catering/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej (zwanej dalej „usługą” lub „usługą cateringową”) do trzech lokalizacji tj. przy ul. Kaczorowej 39, przy ul. Myśliborskiej 53
oraz przy ul. Bohaterów 50 w Warszawie. Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu
i dostarczeniu gotowych posiłków, na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym opisem przedmiotu zamówienia, oraz ze złożoną przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania ofertą.
2. Dla lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 i ul. Myśliborskiej 53 zestaw cateringowy składa się
z ciepłego posiłku na kolację i zimnego suchego prowiantu na śniadanie, dostarczanego przez
7 dni w tygodniu, w godz. 18-19. Dla lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 zestaw cateringowy składa się z zimnego posiłku na śniadanie i kolację oraz ciepłego posiłku na obiad
z uwzględnieniem diety lekkostrawnej, dostarczanego przez 7 dni w tygodniu do godziny 13.00.
3. Dla wskazanych w ust. 2 lokalizacji posiłki będą dostarczane w następujących ilościach:
1) dla lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 (miejsce schronienia) - maksymalnie 30 030 zestawów cateringowych, oraz maksymalnie 60 060 torebek herbaty i 600,60 kg cukru;
2) dla lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 (miejsce schronienia) - maksymalnie 28 665 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 57 330 torebek herbaty, 573,30 kg cukru oraz 14 332,5 litrów wody;
3) dla lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 (ogrzewalnia) – maksymalnie 21 200 torebek herbaty, 212 kg cukru oraz 5300 litrów wody;
4) Dla lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 (miejsce stałego pobytu) z uwzględnieniem diety lekkostrawnej – maksymalnie 4 095 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 12 285 torebek herbaty, 98,28 kg cukru.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39, następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:
1) do 110 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 30 030 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 15 015;
2) do 110 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 30 030 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 15 015;
3) do 220 kompletów ciepłego napoju dziennie, po jednym napoju do posiłku (jeden komplet ciepłego napoju składa się z 1 torebki herbaty i 10 g cukru), tj. do 60 060 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 60 060 torebek herbaty i 600,60 kg cukru łącznie), przy czym minimalna łączna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 30 030, minimalna ilość cukru nie może być mniejsza niż 300,30 kg;
4) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39 w pojemniku zbiorczym termoizolacyjnym gwarantującym odpowiednią temperaturę, zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ. Wraz z posiłkami dostarczona będzie instrukcja serwisowa - ile plastrów/łyżek/kromek itp. przysługuje na 1 osobę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania Umowy wózek bemarowy 3 komorowy do podgrzewania posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia porcjonera, łyżek i szczypców niezbędnych do serwowania posiłków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53
następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:
1) dla miejsca schronienia:
a) do 105 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 28 665 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 14 333;
b) do 105 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 28 665 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 14 333;
c) do 210 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i 10 g cukru, 0,25 l wody, kubeczek jednorazowy i biodegradowalny, mieszadełko), tj. do 57 330 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 57 330 torebek herbaty i 573,30 kg cukru i 14332,5 l wody), woda zdatna do picia będzie służyć do przygotowania herbaty, przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 28 665 i nie mniejsza niż 286,65 kg cukru i nie mniejsza niż 7166,25 litrów wody.
2) dla ogrzewalni przez okres 212 dni, tj. od 1 października 2022 r. do 30 kwietnia 2023 r.:
do 100 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje
1 torebkę herbaty i 10 g cukru, 0,25 l wody, kubeczek jednorazowy biodegradowalny, mieszadełko), do 21 200 kompletów ciepłego napoju łącznie, tj. maksymalnie 21 200 torebek herbaty i 212 kg cukru i 5 300 litrów wody łącznie, przy czym w okresie 212 dni nie będzie to mniej niż 10 600 torebek herbaty, nie mniej niż 106 kg cukru i nie mniej niż 2 650 litrów wody;

3) posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 wskazanych w pkt 1 i 2 powyżej w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi), zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ;
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy oraz w następujący sposób:
1) do 12 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 3 276 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 638;
2) do 12 posiłków na kolację dziennie tj. do 3 276 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 638;
3) do 12 posiłków ciepłego drugiego dania na obiad, tj. do 3 276 posiłków łącznie,
przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków na obiad w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 638;
4) do 36 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i do 10 g cukru), tj. do 9 828 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 9 828 torebek herbaty i 98,28 kg cukru), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 4 914 i nie mniejsza niż 49,14 kg cukru.
5) dla diety lekkostrawnej posiłki dostarczane będą w następujących ilościach i w następujący sposób:
a) do 3 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;
b) do 3 posiłków na kolację dziennie tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;
c) do 3 posiłków na obiad - zupy dziennie tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;
d) do 3 posiłków na obiad – drugie danie dziennie tj. do 819 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 410;
e) do 9 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty.), tj. do 2 457 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 2 457 torebek herbaty), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 1 229.
6) Zestawy cateringowe będą dostarczane do lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 od poniedziałku do niedzieli do godz. 13:00 wraz z dostawą suchego prowiantu na kolację
i śniadanie na następny dzień. Posiłki dostarczane będą do lokalizacji przy ul. Bohaterów 50 w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi) zgodnie z wymaganiami i ilościami podanymi w SWZ. Wymagania dla diety lekkostrawnej określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1379375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4032309,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1379375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "KTO RANO WSTAJE"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701

7.3.3) Ulica: ul. Sosnkowskiego 29,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1379375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.