Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296106/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujście S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujście S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913213760
1.5.8.) Numer faksu: 913212314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7413bd2b-1cab-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7413bd2b-1cab-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101786/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów ogólnospożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/UŚ/AO/08/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 417158,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych w asortymencie i ilości szacunkowej określonej w załączniku nr 1a do SWZ, w okresie realizacji umowy i stosownie do potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane do restauracji sanatoryjnych Zamawiającego, o których mowa w pkt 3.4 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1a do SWZ był dostarczany w opakowaniach bez uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie produktu/środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462013,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462013,69 PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Przystosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Mieszka I zlokalizowanego przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Świnoujściu"
- "Przebudowa w systemie zaprojektuj i wybuduj placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Kubuś Puchatek" przy ul. Wyspiańskiego w Świnoujściu"
- "Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025 - 2026"
- Sprzedaż i dostawa samochodu o DMC do 3,5 t z zamontowanym podnośnikiem koszowym o wysięgu do 25 m
- Kompleksowa organizacja w dniach 13.12.2025 r. - 21.12.2025 r. Jarmarku Bożonarodzeniowego
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu w roku 2026
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej - w zakresie warzywa i owoce.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej - w zakresie ryby.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej - w zakresie nabiał.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej - w zakresie mrożonki.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej - w zakresie mięso i wędliny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.