Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217549/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11045241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b72caf-1947-4c78-aca6-0f6795f5a595
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/PA/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1 lit. a-b) ustawy Prawo budowlane (bez instalacji gazowych oraz przewodów kominowych) oraz okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (bez instalacji elektrycznej i piorunochronnej), w nieruchomościach administrowanych przez ROM-24.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 62010 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1 lit. a-b) ustawy Prawo budowlane (bez instalacji gazowych oraz przewodów kominowych) oraz okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane (bez instalacji elektrycznej i piorunochronnej), w nieruchomościach administrowanych przez ROM-34.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 54210,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1 lit. a-b) ustawy Prawo budowlane (bez instalacji gazowych oraz przewodów kominowych) oraz okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo budowlane (bez instalacji elektrycznej i piorunochronnej), w nieruchomościach administrowanych przez ROM-44.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 34190,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68211 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88006,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68211 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTION Sebastian Pilch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5543013535
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 25
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68211 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w cześci dotyczącej zadania nr 2 (zgodnie z Informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05.06.2025r.) tj. TOOL Bożena Strzelewska Narzym Kolonia 12, 13-240 Iłowo-Osada – złożył oświadczenie o rezygnacji z realizacji zamówienia i odstąpieniu od zawarcia umowy. W związku z powyższym zachodzi wprost przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art.255 pkt 7) uPzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w cześci dotyczącej zadania nr 3 (zgodnie z Informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 05.06.2025r.) tj. TOOL Sp. z o.o. Narzym Kolonia 12, 13-240 Iłowo-Osada – złożył oświadczenie o rezygnacji z realizacji zamówienia i odstąpieniu od zawarcia umowy. W związku z powyższym zachodzi wprost przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art.255 pkt 7) uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej.
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 10 na odc. Zielonczyn - Kruszyn
- Remont elewacji budynku Prokuratury Rejonowej w Tucholi
- Zakup dwóch stacji uzdatniania sprężonego powietrza oddechowego z ocynkowanymi zbiornikami buforowymi 1000L oraz materiałami eksploatacyjnymi / serwisowymi na okres 24 miesięcy
- "Sukcesywny zakup oraz dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla WSOZ w Bydgoszczy"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Ośrodka Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej
- Koncepcja odwodnienia osiedla Leśnego w m. Smolec, obejmującego zakresem następujące ulice: Ładną, Słoneczną, Chabrową, Parkową, Pogodną i Laurową wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Budowa boiska na os. Widok w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu. II postępowanie.
- ,,Usługa doradztwa w zakresie przygotowania dwóch postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także wsparcia eksperckiego w zakresie efektywności energetycznej i dokumentacji projektowo-(...)"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.